וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט שוב ישדר את מירוצי הפורמולה 1

מקצי הדירוג והתחרויות יועברו בשידור חי ב-5+ לייב, עם שידורים חוזרים בספורט5. אלי אילדיס ובועז קורפל יהיו באולפן

עונת המרוצים החדשה של פורמולה 1 יוצאת לדרך. ערוץ הספורט יפתח ביום ראשון הקרוב בשעה 13:30 ב-LIVE 5+ אולפן חגיגי מיוחד ואחריו, בשעה 14:00, ישדר בשידור ישיר את מרוץ בחריין שיפתח את העונה הקרובה. ארבעה אלופי עולם השנה צפויים להתחרות על התואר, ובהם מיכאל שומאכר, 24 מכוניות יעלו על המסלול לראשונה מזה 17 שנים ו-19 מרוצים יתקיימו ביום ובלילה, כולל מסלול חדש בדרום קוריאה.

אלי אילדיס בעמדת השדר ובועז קורפל בעמדת הפרשן יחגגו את העונה עם שידורים מורחבים הכוללים אולפנים, כתבות ודיווחים במהדורות חדשות הספורט, סיקור שוטף באתר ערוץ הספורט, sport5.co.il, שידורים נוסטלגיים ב-GOLD 5+ וכן שלל שידורים חוזרים של כל אחד מהמרוצים בספורט 5. העונה החדשה תכיל 38 שידורים חיים, בהם מקצי הדירוג בימי שבת והמרוצים בימי ראשון. מקצה הדירוג הראשון ישודר ביום שבת הקרוב בשעה 13:00.

העונה החדשה מגיעה לאחר חודשי פגרה עמוסים ומסקרנים במיוחד, בהם התחלפו קבוצות רבות, חלק מהוותיקות פרשו מהסבב ושמות חדשים הצטרפו אליו. מעל כל אלה, עומדת חזרתו של הנהג הטוב בהיסטוריה, מיכאל שומאכר, שפרש בסוף עונת 2006 והודיע לפני כשלושה חודשים על חזרתו הסופית למסלול – הפעם בקבוצת מרצדס, ולא בקבוצה שהיוותה עבורו בית במשך שנים, קבוצת פרארי.

במקביל לחזרתו של שומאכר, ימשיכו להתמודד בסבב, שנחשב לענף הספורט היקר בעולם, כל הקבוצות והשמות הגדולים. אלוף השנה שעברה, ג'נסון באטן, ינסה לשמור על תוארו, כשהוא מתמודד עם כוכבים נוספים כמו לואיס המילטון, פרננדו אלונסו וסבסטיאן ווטל. קבוצת פרארי, תנסה להחזיר את התואר הקבוצתי אותו איבדה בעונה הקודמת לקבוצה הבריטית, בראון GP.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully