וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיטורי דני אמיר מערוץ הספורט לא יבוטלו

וואלה! ברנז'ה

23.3.2010 / 8:20

אמיר, תסריטאי בערוץ, טען כי פוטר משום שפעל להתארגנות עובדים, אולם בית הדין לעבודה קבע כי ערוץ הספורט פעל לפיטוריו מסיבות מקצועיות בלבד והוא יחויב בהוצאות משפט

בית הדין האזורי לעבודה בתל אביב דחה את בקשתו של תסריטאי ערוץ הספורט דני אמיר לבטל את פיטוריו ולהשיבו לעבודה בערוץ. בית המשפט קבע כי ערוץ הספורט פעל לפיטוריו של אמיר מטעמים ענייניים ומסיבות מקצועיות בלבד. אמיר חוייב על ידי בית הדין בהוצאות הערוץ בגין ההליך המשפטי, בסך של 7,500 שקל.

אמיר הועסק בערוץ הספורט כתסריטאי במהדורת "חדשות הספורט". קודם לפיטוריו, שנבעו לטענת הערוץ כתוצאה משינויים במהדורה, הוצעו לו שני תפקידים שונים במסגרת ערוץ הספורט. אמיר דחה על הסף את שתי ההצעות ופנה לבית הדין במטרה להוציא צו מניעה לפיטוריו.

בבקשה שהגיש דני אמיר לבית הדין טען כי הנהלת הערוץ סיימה את העסקתו על רקע ניסיונו לבצע פעילות ארגונית וכי הפיטורים נעשו בניגוד לחוק. בית הדין לעבודה דחה את הטענות וקיבל את עמדת ערוץ הספורט, שיוצג על ידי עורכי הדין דפנה שמואלביץ וערן שוהם, לפיה הטעמים לפיטוריו היו עניינים ומקצועיים. בית הדין קבע כי "פיטורי המבקש לא נבעו מטעמי התארגנות אלא מטעמי חוסר התאמה לתפקיד", והוסיף: "אנו סבורים כי זכות השימוע של המבקש מוצתה לכאורה במלואה".

מערוץ הספורט נמסר בתגובה: "אנו שמחים כי בית הדין אימץ את עמדתו של ערוץ הספורט וקבע כי פיטוריו של דני אמיר מחדשות הספורט נעשו מסיבות מקצועיות בלבד. הערוץ עשה מאמץ להימנע מהפיטורים והציע לדני חלופות אחרות, אך הוא בחר לסרב להן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully