וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום הוגש נגד ירמי אולמרט

איתן נוח

14.4.2010 / 18:30

יו"ר איגוד הכדורסל לשעבר נאשם שהכה את כתב ערוץ 5 עומר בנוביץ'. דוברו של אולמרט: "הכתב הוא זה שצריך לעמוד לדין"

ברני ארדוב

כתב אישום הוגש היום (רביעי) נגד יושב ראש איגוד הכדורסל לשעבר, ירמי אולמרט, בגין תקיפתו של כתב ערוץ הספורט, עומר בנוביץ'. כזכור, ב-2 בדצמבר, אחרי סיומו של משחק בליגה הלאומית בין מ.כ הבקעה לקרית אתא, התפתח דין ודברים בין אולמרט לבנוביץ', שבסיומו מצא בנוביץ' את עצמו על הרצפה אחרי שספג אגרוף מאולמרט.

בכתב האישום נכתב: "כתוצאה מהחבטה נפל המתלונן ונחבל בראשו בחלק השמאלי התחתון. כתוצאה מן התקיפה המתוארת לעיל פונה המתלונן מהמקום באמבולנס, נזקק לטיפול רפואי וסבל מכאבים בראשו, צפצופים באוזן שמאל, בחילה וסחרחורות". עוד נטען בכתב האישום שאולמרט הכה את בנוביץ' "ללא הסכמתו" עם אגרופו בלחיו השמאלית של הכתב.

מאוחר יותר פורסם קטע וידאו שונה מזה שהתפרסם בעת התקרית, ובו ניתן לשמוע את חילופי הדברים של בנוביץ' ואולמרט, שמעמידים את הפרשה באור מעט שונה. רוני רימון, יועץ התקשורת של ירמי אולמרט, אמר בתגובה: "על-פי הצדק היה צריך להעמיד לדין דווקא את כתב ערוץ הספורט, עומר בנוביץ', על כך שהוא תקף באגרסיביות את ירמי אולמרט הן מילולית והן באופן מאיים פיזית, ואילץ את אולמרט להניף את ידו לעברו בהתגוננות.

"עד עתה הציבור ניזון רק מקלטת ערוכה, אולם אנחנו מאמינים כי לאחר שבית המשפט יראה וישמע את הקלטת המלאה של האירועים הוא יבין מדוע נהג ירמי אולמרט כפי שנהג, יזכה אותו מכל אשמה, ואף יאמר מילים קשות על התנהלותו של עומר בנוביץ'. למרות שהוא מאמין בחפותו החליט הערב ירמי אולמרט כי הוא משעה את חברותו בכל הגופים הקשורים לאיגוד הכדורסל. הוא יחזור לתפקידיו לאחר שבית המשפט, כך אנו מאמינים, יזכה אותו".

מאיגוד הכדורסל נמסר בתגובה: "יו"ר האיגוד, שי שני, קיבל את הודעתו של מר אולמרט ומאחל לו זיכוי מוחלט בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully