וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב לביא ומאיר שלו בין מקבלי פרס פראט

אמילי גרינצווייג

23.4.2010 / 0:10

הפרס על סיקור עיתונאי מצטיין בנושאי סביבה וחברה מוענק זו השנה השמינית. בין הזוכים השנה ישנן גם שלוש תחנות מפרוייקט הרדיו החינוכי של קול ישראל

עיתונאי מעריב אביב לביא הוא זוכה פרס פראט לתקשורת ארצית בנושאי סביבה. לביא יקבל את הפרס על פעילותו המתמשכת והרחבה בתקשורת, על היותו אחד מחלוצי הכותבים בנושאי סביבה ועל תרומתו החשובה להבאת תחום הסביבה לתודעת הציבור הרחב בישראל.

פרס פראט ניתן לעיתונאים ואנשי תקשורת על סיקור עיתונאי מצטיין בנושאי סביבה וחברה. מטרת הפרס לעורר מודעות בקרב התקשורת והציבור הישראלי לסוגיות הסביבתיות בישראל על הקשריהן החברתיים, הכלכליים, התרבותיים והערכיים

את הפרס לתקשורת מקומית יקבל גלעד מורג מידיעות ראשון , ו - MYNET. מורג יקבל את הפרס על יכולתו ליצור את ההקשרים הרחבים יותר, והצפת הנושא בפני המערכת כך שתכיר בחשיבותו ובמרכזיותו, ותיתן לו בולטות ראויה.

עוד זכו בפרס שלוש תחנות רדיו מפרוייקט הרדיו-החינוכי של קול ישראל בקטגוריה של התקשורת סטודנטיאלית. במקום הראשון בקטגוריה זכתה תחנת הרדיו של בית הספר התיכון אשל הנשיא שבנגב, ובמקום השני זכו שתי תחנות: האחת של מכללת עמק-יזרעאל, והשניה – של בית הספר ברנר בפתח תקווה. בנימוקים לפרס הודגשה החשיבות שמייחסים תלמידים וסטודנטים לתקשורת לנושא איכות הסביבה בתכניות הרדיו שהן משדרות לציבור.

בפרס לתקשורת מקוונת זכה אמיר כרמל, על רעננות ומקוריות ועל גישתו המאופיינת ב'חשוב עולמית פעל מקומית' ועל כך שהמחיש את כוחם של בלוגרים להשפיע על המציאות .

פרס הערכה מיוחדת על פעילות פובליציסטית למען הסביבה הוענק לסופר מאיר שלו

פרס פראט לתקשורת בנושאי סביבה, ניתן זו השנה השמינית ברציפות מאז שנת 2002. יוזמי הפרס הם מרכז השל – מכון ישראלי לחשיבה ומנהיגות סביבתית וקרן פראט. הפרס נועד לעודד מודעות בנושאים סביבתיים בישראל והשפעתם והקשרם החברתי , התרבותי והערכי בקרב הציבור ולהוקיר סיקור עיתונאי מצטיין בנושאים אלו. בעבר זכו בפרס: ניצן הורוביץ, מייקי דגן, צפריר רינת, עמיר בן דוד ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully