וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום עולמי

25.5.2010 / 14:59

HOT חתמה על הסכם רכש עם Warner Bros ובקרוב יוכלו מנויי הכבלים לצפות בערפדים וחייזירים אבודים שמחפשים שלום עולמי

HOT חתמה על הסכם רכש עם Warner Bros הכולל 5 סדרות אשר יעלו לשידור בחודשים הקרובים. במסגרת ההסכם תעלה סדרת המדע הבדיוני "V" המספרת על חייזרים המגיעים במסווה של שוחרי שלום אך מנסים להשתלט על העולם, קבוצה של בני אנוש עולה על התרמית ומתארגנת על מנת להילחם בהם. הסדרה היא רימייק של סדרה משנות ה-70 בעלת אותו שם, כשבגרסה הנוכחית מככבת אליזבת' מיטשל ("אבודים"), סקוט וולף, ומוריס צ'סטנאט ("4400").

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, ב-28.6 תעלה בכבלים דרמת הערפדים "The Vampire Diaries" - המבוססת על סדרת ספרי נוער באותו שם וזכתה לאהדת הצופים. עלילת הסדרה מתרחשת בעיירה בדיונית בשם מיסטיק פולס.

אלנה גילברט בת ה-17 ואחיה הצעיר מנסים להתמודד עם מות הוריהם בתאונה. כשלתיכון המקומי מצטרף נער חתיך ומסתורי, אלנה מתחילה להתאהב בו, מבלי לדעת שמדובר בערפד. בתפקידים הראשיים מככבים נינה דוברב, פול ווסלי, איאן סומרהלדר ("אבודים") וקתרינה גרהאם. הסדרה זכתה בפרס People's Choice לסדרה החדשה האהובה ביותר לשנת 2010.

סדרות נוספות שנרכשו הן הדרמה הקומית "Men of Certain Age", הקומדיה "The Middle", סדרת האקשן של FOX – "Human Target", וסדרת המדע הבדיוני . הסדרות ישודרו בערוצי HOT3, HOT3 HD וב- HOT ZONE.

יורם מוקדי, סמנכ"ל התוכן והרגולציה ב- HOT: "עסקת הרכש החדשה מול אולפני וורנר ממשיכה למצב את HOT כפלטפורמה המובילה והאיכותית ביותר של שידורי סדרות הרכש בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • HOT
  • כבלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully