וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקים באפלה

אמילי גרינצווייג

26.5.2010 / 17:21

משרד האוצר דורש לקבל מרשות השידור פרטי שכר ודרגות של כ-2000 עובדים. מוטי שקלאר בתגובה "הרפורמה לפני סיום. מקווה שבעתיד לא נצטרך להתמקד במציאת החריגות שנוצרו בעשרים שנים האחרונות"

משרד האוצר שב על דרישתו לקבלת מידע מרשות השידור לגבי מתן דרגות שלא כדין. במכתב שנשלח היום למנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, ממשרד הממונה על השכר באוצר, אילן לוין, נדרש מרשות השידור להעביר את המידע, הכולל פרטי שכר ומעברי דרגות של עובדים, בין אם מדובר בעובדים בפועל ובין אם בגמלאות.

את הנתונים ידרשו ברשות להעביר עד ה-15 ביוני, עוד כשלושה שבועות. מדובר במכתב המשך למכתב מלפני שלושה שבועות שהוציא לוין ובו הודיע על כוונתו לנקוט בצעדים להשבת כספים עקב חריגות שכר ברשות.

גורם ברשות אמר לוואלה! כי ברשות תמהים על המכתבים החוזרים ונשנים בתחום כאשר דרישת האוצר היא לפעולות של לדלות מידע מ-20 השנים האחרונות, על כ-1900 עובדים, זאת מאותם עובדים שבמקביל לבקשות האוצר עושים לילות כימים על מנת להכין את הדרוש לטובת הרפורמה שכידוע עומדת לפני סיום. לפי אותו גורם נראה כי מדובר בניסיון להפעלת לחץ על הוועדים לסיים את הדיונים בשבועות הקרובים.

מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר אמר בתגובה: "הרפורמה קורמת עור וגידים ועומדת לפני סיום. מה שמעכב כרגע את העניין הוא הניסוחים המשפטיים. רשות השידור מקווה שבעקבות הרפורמה יפתח דף חדש ואז לא נצטרך להתמקד במציאת החריגות שנוצרו בעשרים שנים האחרונות, מטבע הדברים ההסכם הקיבוצי החשד ייתר את דרישות האוצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully