וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גול לכל פועל

אמילי גרינצווייג

28.6.2010 / 15:14

מנכ"ל רשות השידור השיב לאיגודי היוצרים הדורשים ממנו לצמצם את ההשקעה הכספית בשידורי ליגת העל: "תפקידנו לאפשר לכל צופה לצפות בארועים חשובים"

"תפקידה של רשות השידור הציבורית הוא לאפשר לכל צופה, גם למי שאינו מנוי על טלוויזיה רב- ערוצית, לצפות באירועים חשובים, ליהנות משידורים מעניינים, איכותיים וגם בינלאומיים" כך כתב מנכ"ל רשות השידור, מוטי שקלאר, בתגובה לארגוני היוצרים, הדורשים לצמצם את ההשקעה הכספית ברכישת זכויות השידור של המשחק המרכזי בליגת העל.

היוצרים מבקשים כי הכסף שיחסך יושקע ביצירה הישראלית. שקלאר כותב במכתבו כי ערוץ השואף להרחיב את קהל הצופים שלו, חייב להרחיב את מגוון שידוריו. "לא רק דרמה ותעודה, לא רק חדשות, אלא גם שידורי ספורט, כגון משחקים אולימפיים, גביע העולם בכדורגל, משחקי נבחרת ישראל בכדורגל ובכדורסל, וגם המשחק המרכזי".

שקלאר מציין כי בשנים האחרונות ערוץ 1 משדר תוכניות תרבות ויצירה רבות וכי לכשתתקיים הרפורמה ברשות, תתרחב ההשקעה. כבר עכשיו, טועןן שקלאר, נעשים מאמצים לקבלת תקציבים נוספים ממשרדי הממשלה להפקות דומות.

בסיכום דבריו כותב שקלאר ליוצרים: "אני מתכוון להוביל מהלך לבחינה מחדש של חזון השידור הציבורי, מטרותיו ויעדיו. לשם כך נקיים מפגשים עם גופים שונים וכמובן גם עם ארגוני היוצרים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully