וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וואלה! וענני תקשורת משיקים את וואלה! ניק

וואלה! ברנז'ה

1.7.2010 / 11:57

אתר הווידאו לילדים הגדול ביותר בארץ כולל את תכני ערוץ ניקלודיאון הבינלאומיים (בוב ספוג, דורה ועוד) מבית Viacom. עלות הפרויקט: כחצי מיליון דולר

ענני תקשורת ו-וואלה! משיקים את וואלה! ניק – אתר וידאו לילדים הגדול בישראל. האתר המשותף כולל את תכני ערוץ ניקלודיאון הבינלאומיים (בוב ספוג, דורה ועוד) מבית Viacom לצפיה בחינם. עלות הפרוייקט: כחצי מיליון דולר. האתר הייעודי יושב תחת הכתובת nick.walla.co.il ומקודם מעמוד הבית של וואלה!.

ספריית הוידאו באתר נבנית על-ידי וואלה! ותכלול מאות פרקים (מדובבים/מתורגמים) של סדרות רכש מובילות, בדומה לאתר Turbonick האמריקאי המדורג ראשון מבין כל האתרים בקרב קהל היעד. בנוסף, כולל האתר גם חומרים אינטרנטיים משלימים לתכני הערוץ: הצצות לפרקים, מאחורי הקלעים, גלריית תמונות, משחקים, הורדות של דפי צביעה, רקעים לשולחן העבודה, שומרי מסך ועוד.

זו הפעם הראשונה שאתר ישראלי מקבל זכויות שידור של תכנים מבית VIACOM וניקלודיאון על תכניות כמו 'בוב ספוג', 'מגלים עם דורה', 'דייגו', 'I-carly', 'אוואטר', 'דרייק וג'וש' ועוד. הספרייה האמריקאית, נצפית בכ-20 מדינות, ביניהן מדינות דרום אמריקה, גרמניה, איטליה, אנגליה, אוסטרליה, קוריאה, הולנד וכמובן, ארצות הברית. עלות הפרויקט בו מושקעים ענני תקשורת ו-וואלה! נאמד בכ-חצי מיליון דולר כאשר בין היתר, כולל ההסכם רישיון ליצירת משחקי מחשב ממותגים בובספוג ושאר כוכבי הערוץ.

אורלי אטלס כץ, מנהלת מותגי Viacom בענני תקשורת: "לחברת VIACOM ולערוץ ניקלודיאון הבינלאומי אסטרטגיה מותגית המאפשרת לצרכן לפגוש את מותגיה בכל המדיות, מהיום ניתן לפגוש את כוכבי ניק בכל מקום".

יהורם דילמאני, סמנכ"ל תוכן בוואלה!: "אנחנו שמחים לקבל לחיק משפחת וואלה! את בוב ספוג, הפינגווינים, דורה ושאר חבורת ניקלודיאון – בתזמון מושלם עם החופש הגדול. נמשיך להשקיע ולהביא לגולשינו את היצע תכני הוידאו הגדול והטוב ביותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully