וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: צביקה ליבליך לא יוכל לשמש מנכ"ל ערוץ 24

אמילי גרינצווייג

7.7.2010 / 13:19

המועצה לשידורי כבלים ולווין הודיעה לזכיינית ערוץ 2 קשת, כי ליבליך, המשמש גם כסמנכ"ל שיווק בזכיינית לא יוכל להמשיך בתפקידו כמנכ"ל הערוץ

נמשכים העימותים בין קשת למועצה לשידורי כבלים ולווין. המועצה הודיעי היום לזכיינית כי החליטה שלא לאפשר לצביקה ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת לשמש מנכ"ל הערוץ, זאת בהמשך לבדיקה אותה החלה המועצה במרץ 2009 ודרישה כי מנכ"ל הערוץ לא יהיה עובד קשת.

בערוץ 24 זועמים על ההחלטה. גורמים בזכיינית אמרו כי מדובר בהחלטה נוספת הפועלת נגד הערוץ. כזכור בין המועצה לבין הזכיינית ישנה מתיחות על רקע עלייתו הצפויה הערוץ הים תיכוני שרשת מעורבת בהפקתו.

יוסי סטרוגו, דירקטור מטעם מימד (בעלי המניות העיקרים בערוץ) כינס את עובדי הערוץ ועידכנם בדבר ההחלטה. סטרוגו מסר בתגובה: "החלטת המועצה מערערת את יציבותו של הערוץ, ללא כל סיבה הגיונית. עד היום, למרות ניסיונותינו הרבים, לא זכינו לקבל נימוק ענייני מהותי מדוע בעצם ליבליך לא יכול להמשיך ולכהן בתפקידו כמנכ"ל הערוץ.

"ניגוד עניינים משמעו העדפה של אינטרסים אחרים על פני האינטרסים של הערוץ וברור שזה לא מתקיים במקרה הזה.
המועצה ברכה בעבר על כניסתה של קשת כגורם אסטרטגי שיכול לתרום את הידע המקצועי והניסיון לטובת הערוץ. הרחקתו של ליבליך, סמנכ"ל השיווק של קשת, מליבת הערוץ, פועלת בניגוד לכוונה עקרונית זו. לי באופן אישי קשה מאד. לוקחים מאיתנו נכס. להחלטה זו יהיו משמעויות כבדות והשלכות בעתיד הקרוב על הערוץ".

סטרוגו הוסיף ואמר "מימד בחרה להכניס את קשת כשותפה אסטרטגית בכדי להציל את הערוץ, כאשר היה על סף סגירה. בעקבות המהלך וההשקעות האדירות, הפך ערוץ 24 לערוץ רלוונטי, חי ובעל ערך מוסף למוסיקה ולתרבות הישראלית. צביקה ליבליך, בכישרונותיו ובראיה האסטרטגית והשיווקית שלו, הצליח לשים את הערוץ 24 על הדרך הנכונה ולהובילו להישגים וגרם לנו ,לבעלי המניות של הערוץ, להאמין בדרכו ולהשקיע עשרות מיליוני שקלים בתוכן".

ערוץ 24 קיבל זמן הערכות של חודשיים

מהמועצה לשידורי כבלים ולווין נמסר בתגובה לדברים: "ניגוד העניינים הוא אינהרנטי ודי בחשש סביר לקיומו של ניגוד עניינים על מנת שזה יתקיים. הוראות הרישיון אוסרות בצורה מפורשת על המנהל הכללי לעסוק בכל עיסוק העלול להעמידו במצב של ניגוד עניינים לתפקידו אצל בעל הרישיון.

המועצה סברה כי כפל התפקידים אותם ממלא מר צביקה ליבליך, מנכ"ל ערוץ 24 וסמנכ"ל בכיר בקשת, עלול להעמידו במצב של ניגוד עניינים. החלטת המועצה ניתנה לפני כשנה ולאור חשיבותו של הערוץ ניתן, לפנים משורת הדין, פרק זמן סביר, ארוך מהמקובל, עד למינויו של מנכ"ל חלופי תחתיו. לאחרונה, המועצה שבה ובחנה, לבקשת הערוץ, את החלטתה מלפני כשנה, והגיעה למסקנה כי יש להותיר את ההחלטה על כנה תוך שניתן לערוץ זמן היערכות של חודשיים נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully