וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מינויים בסימן טוב

אמילי גרינצווייג

22.7.2010 / 13:39

דני סימן עשוי שלא להמשיך בתפקידו כראש לשכת העיתונות הממשלתית לאחר שלא עבר מכרז פנימי לתפקיד. נציבות המדינה פרסמה מכרז חיצוני

נציבות שירות המדינה פרסמה מכרז חיצוני לתפקיד מנהל לשכת העיתונות הממשלתית. דני סימן, ששימש ב- 10 השנים האחרונות כמנהל הלשכה, הציג את מועמדותו במסגרת המכרז הפנימי שפורסם, עוד בחודש מרץ, אולם הוועדה החליטה שלא להאריך את כהונתו.

לשכת העיתונות הממשלתית (לע"מ) אחראית מטעם משרד ראש הממשלה בין היתר על תיאום התקשורת בין ממשלת ישראל ובין קהילת העיתונאים הזרים בישראל. במהלך השנים בהן שימש סימן בתפקידו, התקבלו תלונות בדבר יחסו לכתבים הזרים במסגרתן אף נפתחה בשנת 2007 חקירה של נציבות שירות המדינה על בסיס טענות של עיתונאים זרים, לפיהן סימן מתייחס אליהם בצורה בלתי הולמת ואוכף את הנהלים לקבלת תעודת עיתונאי בצורה לא שוויונית.

שר ההסברה, יולי אדלשטיין מסר בתגובה כי :" מר דני סימן כיהן מס' שנים כמנהל לע"מ על תקן ממלא מקום. על-פי דרישת נציבות שירות המדינה התקיים מכרז פנימי לתפקיד. מר סימן התמודד, אולם הוועדה לא בחרה בו. לאור חשיבות התפקיד והיעדר איוש, פורסם מיד מכרז חיצוני בתאום עם נציבות שירות המדינה".

דני סימן סרב להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully