• וואלה! ראשי
  • הפוך לדף הבית
  • שלום אורחקרא דוארפתח תיבת דואר חינם!
  • מזג אוויר
  • מפות
  • קניות
 
אסף כשר
23/04/14 16:36
מאת: דוד ורטהיים, מערכת וואלה!
בלעדי: כך מעתיקים ברשת ב’ כתבות מוואלה! ומ-ynet
23/04/14 15:26
מאת: דוד אברהם, מערכת וואלה!
וואלה! תפיק ל-yes מהדורות חדשות מקומיות
23/04/14 12:07
מאת: מערכת וואלה!
סקר מהיר

סגור
מדיה

סקר TGI: ישראל היום מתחזק ב-30% ועוקף את ידיעות

מאת: הדס ריבק, מערכת וואלה!
פייסבוק טוויטר

שיעור החשיפה לחינמון עומד בחציון הראשון של 2010 על 35.2%, זאת לעומת שיעור החשיפה של ידיעות אחרונות העומד על 34.9% ולראשונה מזה שנים רבות הוא אינו העיתון המוביל במדינה

מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס והבעלים של ישראל היום שלדון אדלסון (אילוסטרציה: צילום: מגד גוזני, יח"צ) מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס והבעלים של ישראל היום שלדון אדלסון (אילוסטרציה: צילום: מגד גוזני, יח"צ)

מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס והבעלים של ישראל היום שלדון אדלסון (אילוסטרציה: צילום: מגד גוזני, יח"צ)

נתוני סקר TGI בוגרים של חברת TNS טלגאל המשקפים את התקופה של ינואר עד יוני 2010 המתפרסמים היום מצביעים על תיקו ברמת החשיפה לעיתונים ישראל היום וידיעות אחרונות עם יתרון קל לעיתונו של שלדון אדלסון. בכך חוסלה סופית ההגמוניה של ידיעות אחרונות כעיתון הנפוץ במדינה. שיעור החשיפה לעיתון היומי של ישראל היום בחציון הראשון של השנה עומד על 35.2% ואילו שיעור החשיפה לידיעות אחרונות עומד על 34.9%. ידיעות שומר על יציבות יחסית לחציון המקביל אשתקד ואילו ישראל היום רושם עליה של כ-30%.

מעריב והארץ רושמים ירידות קלות בשיעור החשיפה. החשיפה למעריב עומדת על 12.5% (14.4% בחציון המקביל אשתקד), החשיפה לעיתון הארץ עומדת על 6.4% (7.5% בחציון המקביל אשתקד). החינמון פוסט רושם עליה קלה בשיעורי החשיפה ל-7.9%.

עיתונים כלכליים: גלובס ו-TheMarker נחלשים מעט: שיעור החשיפה למרקר עומדים על 7.2% ולגלובס על 3.5%. כלכליסט מתחזק ושיעור החשיפה אליו עומד על 4.6% (3.7% בחציון המקביל אשתקד).

ידיעות אחרונות עדיין מוביל בחשיפה בסוף השבוע


מוספי סוף השבוע של העיתונים (אילוסטרציה, סריקה מהעיתונים) מוספי סוף השבוע של העיתונים (אילוסטרציה, סריקה מהעיתונים)

מוספי סוף השבוע של העיתונים (אילוסטרציה, סריקה מהעיתונים)

החציון הראשון של 2010 הוא החציון שבו נמדדה לראשונה חשיפה למהדורת סוף השבוע של ישראל היום שהושקה בנובמבר 2009. החשיפה לעיתון בימי שישי עומדת על 25.7%. ידיעות עדיין מוביל בקרב מוספי סוף השבוע עם שיעור חשיפה של 43.7% (45.9% בחציון המקביל אשתקד). שיעור החשיפה למעריב בסוף השבוע עומד על 16.1% ולהארץ על 7.4%, שני העיתונים רושמים ירידות קלות יחסית למחצית הראשונה של 2009. גם מקור ראשון רושם ירידה בסוף השבוע ושיעור החשיפה אליו עומד על 2.8%.

השבועון "לאשה" שומר על יציבות בסקר TGI ושיעור החשיפה אליו עומד על 9.9%. גם "את" מבית מעריב יציב עם 2.7%. שבועוני הטלוויזיה בירידה: "פנאי פלוס" של ידיעות אחרונות עם 6.2% (7.8% בחציון המקביל אשתקד) רייטינג של מעריב עם 2.5% (4.9% בחציון הראשון של 2009).

ההאזנה לרדיו האזורי יציבה


ברכות. יו"ר התאחדות הרדיו האזורי דוד בן בסט (צילום: יח"צ) ברכות. יו"ר התאחדות הרדיו האזורי דוד בן בסט (צילום: יח"צ)

ברכות. יו"ר התאחדות הרדיו האזורי דוד בן בסט (צילום: יח"צ)

ברדיו ניכרת, על פי הסקר, המשך מגמת ירידה בשיעור ההאזנה. ביום חול ממוצע מאזינים כ-74.5% מהאוכלוסייה וזאת לעומת 75.7% ביולי-דצמבר 2009, 76.1% בינואר-יוני 2009 ו-76.8% ביולי-דצמבר 2008. ההאזנה לרדיו האזורי ישיבה ועומדת על 32.9% בחציון הראשון של 2010. ההאזנה לתחנות קול ישראל בירידה עם 39.5% (לעומת 43.3% בחציון המקביל אשתקד) גם ההאזנה לתחנות גל"צ בירידה 43.3% לעומת 45.6% בחציון הראשון של 2010.

דבר המנכ"ל: עליה בקריאת העיתונים היומיים


איתן כסיף מנכ"ל TNS טלגאל המבצעת את סקר TGI בישראל מבהיר: "התחזקות ישראל היום בחציון הראשון של שנת 2010 משפיעה גם על הרמה הכללית של קריאת עיתונים בישראל . לאחר סטגנציה בשיעור החשיפה הכללי לעיתונים בשנת 2009 אנו עדים שוב לעליה בשיעור קריאת עיתונים יומיים. רמת החשיפה היומית (בנטרול חפיפה) לעיתונות ארצית ביום חול ממוצע, עומדת על 62.8% במחצית הראשונה של 2010 לעומת 59.7% ביולי-דצמבר 2009. במקביל ניכרת עלייה ברמת החשיפה לעיתוני סוף שבוע בין התקופות ושיעור החשיפה (בנטרול חפיפה) לעיתוני סוף שבוע ארציים עומדת על 66.5% בינואר-יוני 2010 לעומת 64.1% ביולי-דצמבר 2009. זאת כאשר רמת החשיפה לעיתוני סוף שבוע ללא ישראל היום עומדת על 60%".


 

תגובות
הוסף תגובה

צילום תגובה
מאת:
נושא:
  בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאים הבאים:
אין לפרסם באתר תגובות המפרות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות בעלות אופי מיני בוטה, תגובות מאיימות, גזעניות, מוציאות לשון הרע, מעודדות לביצוע הסתה, פוגעות בפרטיות, מזיקות, פוגעות ברגשות הציבור, מפרות זכויות קניין רוחני ותגובות בעלות אופי מסחרי ו/או מידע פרסומי. האחריות הבלעדית לתוכן התגובה הינה של כותב התגובה. וואלה שומרת לעצמה את הזכות למסור את פרטי כותב התגובה לכל גורם בהתאם לשיקול דעתה ושומרת לעצמה את הזכות לפרסם רק חלק מהתגובות ו/או למחוק תגובות שפורסמו. אין באמור לעיל כדי לגרוע מהאמור בהוראה מהוראות תנאי השימוש באתר או בכל דין אחר.
הוספת תגובה
מאת:
נושא:
תוכן:
בשליחת תגובה אני מסכים/ה לתנאים הבאים:
אין לפרסם באתר תגובות המפרות הוראות כל דין ובכלל זה תגובות בעלות אופי מיני בוטה, תגובות מאיימות, גזעניות, מוציאות לשון הרע, מעודדות לביצוע הסתה, פוגעות בפרטיות, מזיקות, פוגעות ברגשות הציבור, מפרות זכויות קניין רוחני ותגובות בעלות אופי מסחרי ו/או מידע פרסומי. האחריות הבלעדית לתוכן התגובה הינה של כותב התגובה. וואלה שומרת לעצמה את הזכות למסור את פרטי כותב התגובה לכל גורם בהתאם לשיקול דעתה ושומרת לעצמה את הזכות לפרסם רק חלק מהתגובות ו/או למחוק תגובות שפורסמו. אין באמור לעיל כדי לגרוע מהאמור בהוראה מהוראות תנאי השימוש באתר או בכל דין אחר.
מדור פירסומי