וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 ישדר את משחקי הנבחרת במוקדמות היורו

אמילי גרינצווייג

12.8.2010 / 14:35

על פי ההערכות הערוץ ישלם כחצי מליון שקל למשחק. לאחרונה תקף מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי בחריפות את ההתאחדות לכדורגל על הסכומים הגבוהים אותם דרשה במכרז

ערוץ 10 רכש את זכויות השידור של משחקי נבחרת ישראל בכדורגל, במסגרת מוקדמות יורו 2012. המשחקים שישודרו בערוץ 10 הנם חמשת משחקי הבית של נבחרת ישראל, הראשון שבהם מול נבחרת מאלטה ביום חמישי ה 2 לספטמבר.

ערוץ 10 היה המתמודד היחיד על רכישת הזכויות, לאחר שערוץ 1 הודיע על פרישתו מהמשא ומתן, אותו ניהלה ההתאחדות מול ערוץ 10 וערוץ 1. במהלך המשא ומתן התבטא לא אחת מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי נגד גובה הסכומים אותם דרשה ההתאחדות לכדורגל, אותם כינה "מופרזים". ורשבסקי גם טען כי הסכומים אינם עולים בקנה אחד עם נתוני הצפייה החזויים למשחקים אלה.

ההערכה היא כי העלות למשחק אותו ישלם ערוץ 10 גבוהה מהסכום ששולם עבור שידור משחק במונדיאל, שעמד על כ-430 אלף שקלים, אך נמוך במאות אלפי שקלים מהמחיר שנדרש במכרז המקורי ועמד על כ-700 אלף שקלים למשחק. גורמים בתעשיה העריכו כי מדובר בכחצי מליון שקל.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "אנו מברכים על כך שערוץ 10 רכש את משחקי הנבחרת של הספורט הפופולרי בישראל ושמחים שכל המדינה תוכל לצפות בשחקניו של לואיס פרננדז"

מערוץ 10 נמסר: "כמו כל עם ישראל, אנו מאחלים הצלחה לנבחרת ישראל במאמציה להעפיל למשחקי יורו 2012. מדובר במפעל חשוב לכולם ואנו שמחים שאנו יכולים לאפשר לציבור להיות שותף לחוויה. כמו כן, נעשה את כל המאמצים על מנת לרכוש גם את משחקי החוץ של הנבחרת מ sportfive."

* ערוץ 5+ לייב ימשיך להעביר בשידור ישיר את משחקי גביע הטוטו גם בסוף השבוע הקרוב, כאשר המחזור הקרוב, השלישי במספר, יעמוד בסימן משחקי הדרבי. ב-18:30 ישדר הערוץ את הדרבי החיפאי, בין מכבי המידרדרת והפועל המתחדשת, בעוד ב-20:30 תגיע המנה העיקרית עם הדרבי התל אביבי. ביום ראשון ב-21:00 יעביר הערוץ את המפגש בין בית"ר ירושלים ומ.ס. אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully