וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדבר על זה בבית

אמילי גרינצווייג

15.8.2010 / 16:38

נציגי עובדי החינוכית בועדים השונים זועמים על החלטתה של מנכ"ל הטלוויזיה יפה ויגודסקי להעסיק יועצים חיצוניים. ויגודסקי: "היועצים נועדו להשביח את קו היצור של התחנה"

פורום הוועדים בטלוויזיה החינוכית שב ותוקף את מנכ"ל החינוכית יפה ויגודסקי. במכתב ששלח הפורום לויגודוסקי, והגיע לידי וואלה! ברנז'ה, זועמים העובדים על החלטתה של מנכ"לית הטלוויזיה להעסיק יועצים חיצוניים וקוראים לה להתפטר.

בעקבות העסקתם של היועצים החיצוניים על ידי ויגודסקי, הורה בתחילת החודש פורום הועדים לעובדי החינוכית שלא לשתף עמם פעולה. בעקבות הדברים כתבה ויגודסקי מכתב לעובדים בו טענה: "היועצים שנשכרו מתמחים בנושאים ייחודיים המחייבים ניסיון בתחומים שאין לאיש מעובדי התחנה" עוד טענה ויגודסקי כי הוראת הפורום היא בבחינת עיצומים לא חוקיים.

במכתב למנכ"לית החינוכית קוראים חברי פורום הוועדים לויגודסקי להשתמש בשירותיהם של העובדים בחינוכית ומוסיפים: "אותם יועצים כמו פנינה שנהב ויונתן שם אור ואחרים 'הומלכו' על ידך בתרועה רמה, תוך פיזור תקוות והבטחות לשינויים והצלחות, אולם לאחר מספר חודשים ה'יועצים-קוסמים' נעלמו בקול ענות חלושה והוחלפו על ידי אחרים" .עוד נכתב כי "המסקנה המתבקשת היא שאת היא זו שאינה יודעת לעבוד עם אנשים איכותיים שהקימו את התחנה ויוצרים בה שנים ארוכות".

מהטלוויזיה החינוכית נמסר בתגובה: "גיוסם של יועצים חיצוניים נועד להשביח את קו הייצור של התחנה, תוך מציאת הדרכים למיצוי מיטבי של המערכות הטכניות, שעברו בשנתיים האחרונות שדרוג משמעותי, המציב את התשתית הטכנולוגית בשורה הראשונה של גופי השידור בארץ ולמקסם את איכות כוח האדם לצורך הרחבת היקפי ההפקה בתחנה. יועצים, אשר גוייסו בעבר, לא 'נעלמו', אלא סיימו את עבודתם. יודגש כי רבים מן העובדים, מבקשים להשתלב במאמץ להבריא את התחנה, והם רואים בנחיצותה, בסיס לתביעה להעניק לה עתיד
.
"רבים מהם רואים בניסיונם ויצירתיותם, נכס לתחנה, ומבקשים להשתלב בתנופת ההפקות. בנסיבות אלה, ספק אם אמרותיו של פורום הוועדים הינו על דעת כלל צבור העובדים, שמסירותם ושותפותם, סייעו להפקות עבר ויסייעו להפקות עתידיות. ברור מעל לכל ספק, כי יעשו הכול כדי לעצור כל כוונה לפגוע בתחנה, המשמשת להם בית ואופק מקצועי כאחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully