וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החגים ועוד קצת

אמילי גרינצווייג

6.9.2010 / 23:27

בין התפקידים החדשים והמחלקות החדשות במבנה החדש של רשות השידור: משנה למנכ"ל, משבץ ראשי, חטיבת שיווק ואסטרטגיה וחטיבת המדיה החדשה

המבנה המפורט של רשות השידור יוצג לאחר עבודה בשיתוף עם אגודת העיתונאים, עד למועד הצפוי של כניסת הסכם הרפורמה לתוקף, בתחילת ינואר. זאת לאחר שבישיבה הסוערת של מליאת רשות השידור שהתקיימה היום (ב') הציג אריה שקד, הממונה על הרפורמה ברשות ומנהל קול ישראל, את שלד המבנה הצפוי בלבד.

השינויים העיקריים שהוצגו היום הם הקמת חטיבת שיווק ואסטרטגיה וחטיבת המדיה החדשה, שתעסוק באינרטנט והסלולר, הקמת מחלקת אסטרטגיית שיבוצים ופרומו. הוצגו שני תפקידים חדשים: משנה למנכ"ל ומשבץ ראשי. עוד אמר שקד כי מעמדה של רשת ב' יהיה שונה מהמבנה של יתר רשתות קול ישראל. משמעות הדבר היא שברשת יעבדו יותר עובדים ומנהל התחנה יהיה בכיר יותר מיתר מנהלי התחנות. ככלל, ציין שקד, כי מבנה הרשות שימנה 1271 משרות נוצר גם לאחר קיצוץ של 42%.

מספר חברי מליאה טענו כי המבנה החדש רווי עמדות ניהול. חבר המליאה אברהם דורון כינה את המבנה החדש "שדרה של גנרלים" ותהה מי יהיו "החיילים", טענה זו גובתה על ידי חלק מנציגי הוועדים. חבר וועד ההנדסה, צבי גרזון, אף אמר: "אנשים שהביאו אותנו למצב הנוכחי לא יכולים לחתום בשמנו. הדבר יכתים את הרפורמה".

מנכ"ל הרשות, מוטי שקלאר, ציין כי נוכח הרייטינג הגבוה להם זכו משדרי הספורט בערוץ 1, נבחנת האפשרות לרכוש שידורי ספורט נוספים. הדיון בנושא המשך שידורי האירווזיון בערוץ נדחה לישיבת המליאה הבאה, עם זאת יו"ר מליאת הרשות, ד"ר אמיר גילת הדגיש בשיחה עם וואלה! ברנז'ה, את חשיבותו של המשדר ואף ציין כי יש לקיים חשיבה מחודשת לגבי שידורי הקדם אירוויזיון.

מאגודת העיתונאים נמסר בתגובה כי :"אנו שמחים כי התקבלה עמדתנו בדבר קביעת המבנה בדיונים משותפים, מקצועיים ומעמיקים כדי להתאימו למבנה השידורים החדש שיוכן לטלוויזיה ולרדיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully