וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקבע מתווה פריסת חובות רשת להשקעה בקולנוע

אמילי גרינצווייג

21.9.2010 / 13:50

חובה של הזכיינית להשקעה בקולנוע עומד על 12.4 מיליון שקל, אותם תחזיר, על פי מתווה שקבעו מנכ"ל ויו"ר הרשות השניה, בתקופה של חמש שנים

מועצת הרשות השניה קבעה תכנית חומש להסדרת חובותיה של זכיינית ערוץ 2 רשת להשקעה בקולנוע. בישיבת המועצה שהתקיימה אתמול נקבע כי הזכיינית, שחובה להשקעה בקולנוע עומד על 12.4 מילין שקל, תפרוס את חובותיה באופן, הכולל בתוכו את המחוייבות השנתית בסךארבעה מיליון שקלים הנדרשת מכלל הזכייניות:

בשנה הראשונה תחוייב רשת בהוצאה של שישה מיליון שקלים, מתוכם חמישה מיליון שקל הוצאות בפועל ומיליון שקלים נוספים בחוזים והתחייבויות שאותן תידרש רשת להוציא עד סוף שנת 2012. בשנה השניה ובשנה השלישית תחויב רשת בהוצאה של שישה וחצי. בשנה הרביעית תחויב הזכיינית בהוצאה של שבעה מיליון שקלים ובחמישית תחויב בהוצאת 6.4 מיליון שקל.

ההמלצה על המתווה הוכנה על ידי יו"ר המועצה ד"ר אילן אבישר בשיתוף מנכ"ל המועצה, מנשה סמירה. קודם להבאתה לאישור המועצה, הובאה לאישור וועדת הטלוויזיה שברוב של ארבעה תומכים מול מתנגד אחד אישרה את ההצעה. יעקב שחם, יו"ר ועדת הטלוויזיה ברשות השידור, אמר אתמול בדיון המועצה: "לא בלב שקט וקל אישרנו הצעה זו. ההצעה היא הרע במיעוטו ולקחנו בחשבון כי רוב החוסרים נבעו במועצות הקודמות של הרשות השנייה. אין לי ספק כי כל חריגה של רשת ממתווה זה תביא להחלטה קשה נגדם".

ממועצת הרשות השנייה נמסר: "נקבעו גם נקודות בדיקה על מנת לוודא שאין חריגה מהמתווה. איננו מוכנים לסבול פיגורים משמעותיים. ההסדר עצמו מהווה תיקון של פיגור גדול שהיה והצטבר ולא היה לרוחנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully