וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במקום להגן על העקורים, מגיעה הצעה לעקור אותנו"

אמילי גרינצווייג

26.10.2010 / 14:49

בדיוני ועדת הכלכלה היום נקבע כי באפיקים 22 ו-10 לא ישדרו ערוצים שיהוו תחרות לערוצי הברודקסאט במשך שלוש שנים. את אבי ניר, מנכ"ל קשת, זה לא מרגיע

באפיקים 22 ו-10 לא ישדרו ערוצים שיהוו תחרות לערוצי הברודקאסט במשך שלוש שנים, כך נקבע היום בוועדת הכלכלה במסגרת הדיונים בהצעת חוק השידורים.

על פי ההחלטה שהתקבלה, במשך שלוש שנים, מיום הפסקת השידורים בזיכיון באפיקים 10 ו-22, לא ישודרו באפיקים אלה ערוצים המשדרים פרסומות, חדשות וענייני היום, למעט חדשות מקומיות או שידורים אחרים לפי מאפיינים שיקבע שר התקשורת, משה כחלון. על פי החלטת השר, ניתן יהיה להחשיך את הערוצים במשך שלוש השנים, כאשר בתום תקופה זו רשאי השר להאריך את הגבלת סוג השידורים, אך לא את החשכתם, בהיוועצות עם המועצות.

כמו כן, אישרה הועדה כי זכיינית שתרצה להגיש בקשה לקבלת רישיון, תידרש להציג הסדר לפריסת חובותיה במשך שנתיים וחצי ממועד המעבר. ההסדר יכלול ערבויות בנקאיות. חלק מהנוכחים בדיון כינו את ההצבעה "מחטף". הרשות השנייה הביעה הסתייגות נוכח העובדה שמדידת המחוייבויות נעשות לפי פרקי זמן של שנה.

במהלך הדיון אמר מנכ"ל קשת, אבי ניר: "התקבלה החלטה לקחת את הנכס היחיד שיש לנו, ערוץ אחד ומספר אחד ואנחנו חיים לא מדמי מנוי אלא מצופים שרגילים לצפות במספר אפיק מסוים. אנחנו מוכנים לקבל דמי מנוי או אגרה, אבל כרגע הקיום שלנו תלוי רק בצופים. במקום להציע הגנת ינוקא לזכיינים העקורים ממקומם מגיעה הצעה לעקור אותנו. אתם טועים במי שאתם צריכים להגן עליו. לא שמעתי שום ניסיון להגן על הזכיינים שעוברים מערוץ לערוץ שזה כל קיומם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully