וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תם הטקס

אמילי גרינצווייג

20.12.2010 / 13:45

אחרי שנה וחצי של דיונים, זה נגמר: בישיבה האחרונה של ח"כ אקוניס כיו"ר, סיימה ועדת הכלכלה את הדיונים בהצעת חוק המעבר מזיכיונות לרישיונות, והיא עוברת לקריאה שנייה ושלישית בכנסת

לאחר למעלה משנה וחצי של דיונים, סיימה ועדת הכלכלה את הדיונים בהצעת חוק המעבר משידור בזיכיונות לשידור ברישיונות וכעת הצעת החוק תועבר לקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת.

בדיון האחרון בוועדה, שהתקיים היום (שני), אושרו מחדש הגנות הינוקא לגופים חדשים שיחזיקו ברישיונות וכמו כן, הוחזרו מחויבויות התוכן של הזכייניות, אשר בוטלו בישיבת הוועדה הקודמת.

בנוסף, לאחר דיון ער בנושא, אישרה הוועדה כי כספי הביד עבור השימוש באפיקים שיוקצו לבעלי הרישיון יועברו לטובת השקעה ביצירה. הוועדה קבעה גם כי בעל רישיון יוכל להיות רק אזרח ותושב ישראלי, זאת בניגוד להצעת הממשלה שביקשה לאפשר גם לתושבי קבע להחזיק ברישיון.

בסיום הדיון הודה שר התקשורת, משה כחלון לכל המשתתפים ואמר: "זה היה אחד החוקים המורכבים שעברו תחת ידינו. נדיר שדנים על כל סעיף מספר פעמים, אף סעיף לא נשאר כמו שנכנס. מדובר על חוק שיכנס לתוקפו ב-2013, אז יש עוד זמן לדבר על הדברים".

ח"כ אופיר אקוניס, שזו הייתה ישיבתו האחרונה כיו"ר הוועדה: "לא יאומן שזה נגמר. מדובר בחוק חיובי וטוב. יצרנו בחקיקה הזו אווירה כמעט משפחתית. אני חושב שמקבלים בסופו של דבר טלוויזיה טובה, אם נביא להגברת התחרות עשינו פה עבודה טובה לצרכני ישראל והצופים בטלוויזיה, ואין כמעט אדם שלא צופה בארץ בטלוויזיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully