וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנשי הדממה

אמילי גרינצווייג

1.2.2011 / 14:11

בכתבה המחמיאה על יואב גלנט ששודרה אמש ב"360" של רשת והוביל גדי סוקניק לא הופיע גילוי נאות לפיו העיתונאי הוא מקורב לרמטכ"ל המיועד. סוקניק: "אינני חבר קרוב של גלנט"

במסגרת תכנית התחקירים החדשה של רשת "360", שעלתה אמש (שני) לאוויר, שודרה כתבה מחמיאה שעסקה במועמד לתפקיד הרמטכ"ל הבא, האלוף יואב גלנט. את הכתבה הוביל העיתונאי וחבר מערכת התכנית גדי סוקניק, שעל פי דיווחים בכלי התקשורת השונים נחשב לחבר קרוב של גלנט, עוד מתקופת השירות הצבאי בשייטת.

הן אמש בתכנית והן בדיווח המקדים לה ששודר במהדורת חדשות 2 לפני כשבוע לא הופיע גילוי נאות מטעם מערכת התכנית לפיו סוקניק הוא מקורבו של האלוף. סוקניק אף היה אחד המועמדים לתפקיד דובר צה"ל מטעם הרמטכ"ל המיועד.

כך למשל כתב אנשיל פפר בעיתון הארץ באוגוסט האחרון: " גלנט שומר על קשר הדוק עם יוצאי שייטת רבים. אחד המוכרים שבהם הוא איש התקשורת גדי סוקניק, שנוהג לייעץ לגלנט בנושאים תקשורתיים, כך לדברי מקורבים לשניים".

לשאלת וואלה! ברנז'ה, אם לא היה צורך בגילוי נאות אמר סוקניק: "אינני חבר קרוב של יואב גלנט. אני מכיר את האיש, בעיקר על רקע השירות בשייטת. אם כי יש פער שנים משמעותי בינינו. במקומות שהתראיינתי עשיתי זאת כפרשן, ומעולם לא כחבר קרוב. ואם הוצגתי כך בעבר זה היה על דעת המציגים ולא על דעתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully