וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליטה משובשת: שר התקשורת יתערב

אמילי גרינצווייג

3.5.2011 / 16:40

השר כחלון יפגש עם יו"ר רשות השידור אמיר גילת ונציגי הישובים בצפון בהם לא נקלטים שידורי גלי צה"ל וקול ישראל. ח"כ שי נדרש לשיבושי הקליטה ערבה

נמשכות בעיות הקליטה של תחנות הרדיו הארציות רשת ב' וגלי צה"ל. מנכ"ל אשכול רשויות גליל מערבי עו"ד אריק מויאל פנה לשר התקשורת משה כחלון בדרישה להסדיר את אי קליטת שידורי הרדיו ובעיות השידור ביישובים החברים באשכול. תאגיד אשכול הרשויות גליל מערבי מאגד את הרשויות: כפר ורדים, מעלות-תרשיחא, מעלה יוסף, מטה אשר, בית ג'אן, חורפיש, שלומי ומגדל תפן. שר התקשורת יפגש בעקבות המכתב עם מנכ"ל רשות השידור אמיר גילת, ואם נציגי הישובים באזור.

אשכול כתב לשר כחלון: "לרשות התושבים עומדת הזכות היסודית לקבל את השירותים הללו, שתושבי המרכז מקבלים באופן הטבעי ביותר, ואין כל סיבה מוצדקת להימנע מלהנגיש שירותים אלו לתושבי הגליל המערבי ובכלל. תושבי הפריפריה בכלל והאשכול בפרט, אינם אזרחים סוג ב' של מדינת ישראל. כחלק מאיכות חייהם, אך סביר לצפות שיוכלו ליהנות משידורי רדיו ברמה נאותה בשנת 2011". עו"ד מויאל ביקש מהשר כחלון, להנחות את כל הגופים המשדרים לחדול מחסכון בעלויות האנטנות ותחנות הממסר על גבם של תושבי האזור ולספק להם את התנאים הנדרשים להאזנה לכל תחנות הרדיו.

גם ח"כ נחמן שי נדרש להפרעות בקליטת השידורים. ח"כ שי פנה אתמול ליו"ר רשות השידור, אמיר גילת ולמפקד גל"צ, יצחק טוניק, בדרישה לפעול באופן מיידי לשיפור קליטת שידורי קול ישראל וגלי צה"ל בערבה התיכונה. גם באזור זה ישנם כבר תקופה קשיים בקליטת שידורי רדיו: "באזור זה מתגוררים כ – 3000 איש שהם חלוצים על פי כל קנה מידה וראויים בין היתר גם לקלוט את שידורי גלי צה"ל וקול ישראל כהלכה. כמו כן, מצויים באזור זה גם חיילי צה"ל שוודאי ראויים לשמוע את שידורי התחנה הצבאית, כמו גם רבים המגיעים לטיולים ולסיורים וגם הם זקוקים לשידורים", כותב ח"כ שי.

מרשות השידור טרם התקבלה תגובה לפנייתו של ח"כ שי. מגלי צה"ל נמסר בתגובה : "לא קיבלנו שום פניה מח"כ נחמן שי, אבל אנחנו מודעים לבעיה ובהחלט פועלים למצוא פתרון.
מפקד גל"צ פנה לרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ובשיתוף משרד הביטחון אנו פועלים לפתור את הבעיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully