וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 דקות של חריגה

אמילי גרינצווייג

1.6.2011 / 18:16

ברשות השניה בודקים חריגה של רבע שעה מהמכסה המותרת לשידורי תוכניות בידור וריאליטי בקשת. הזכיינית: "לא היתה חריגה, הבדיקה תוכיח"

הרשות השניה בודקת חריגה לכאורה של קשת ממכסת שידורי הבידור והריאליטי המותרת. בשבוע שעבר שידרה הזכיינית שלוש תוכניות בידור וריאליטי, “כוכב נולד", “אל תפיל את המיליון" ו-”מונית הכסף". מכסת שעות השידור מסוג זה המותרת לזכיינית היא כ- 5.5 שעות שבועיות, זאת לאחר שהמועצה הגדילה לפני כחצי שנה את המכסה המותרת.

לוואלה! ברנז'ה נודע שבבדיקה ראשונית שערכה הנהלת הרשות, לבקשת חברת המועצה ד"ר עליזה לביא, נמצאה חריגה של 15 דקות מהמכסה המותרת וכעת בוחנת הרשות את הממצאים ובסיום הליך הבדיקה תחליט הרשות האם לפתוח בהליך הפרה לכאורה.

בין קשת לבין הרשות השניה קיימת מחלוקת לגבי אופן מדידת משך התוכניות, אשר נמדדות, על פי הגדרת הרשות "מתחילתן ועד סופן". מאז שהוחלו כללי מיקוד הרגולציה נמדדים גם משדרי הפרומו כחלק מהתוכנית, בשונה מאופן המדידה לפני שהוחלו הכללים. בזכיינית טוענים כי זו הסיבה לחריגה לכאורה.

מהרשות השניה נמסר בתגובה :”אכן נמצאה חריגה של כ – 15 דקות בשבוע האמור, והנושא נמצא בבדיקה. כשיסתיים הליך הבדיקה תחליט הרשות האם לפתוח בהליך הפרה לכאורה". מקשת נמסר בתגובה: "אין כל חריגה. הבדיקה תוכיח”.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully