וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישיון ערוץ 9 הוארך בשש שנים

אמילי גרינצווייג

9.6.2011 / 15:03

מועצת הכבלים והלווין החליטה על הארכת תקופת הרישיון של הערוץ, בתנאי שישיב את החובות שצבר בעשר שנותיו. הליך הבדיקה יתקיים בעוד שלוש וחצי שנים

המועצה לשידורי כבלים ולוויין החליטה להאריך את רישיון ערוץ 9, הערוץ הייעודי בשפה הרוסית, בשש שנים נוספות. בתום תקופת רישיון בת עשר שנים החליטה המועצה לקבל את בקשת מפעיל הערוץ ולהאריך את רישיונו. החלטת המועצה התקבלה לאור ממצאי הליך בדיקה שהעלה כי הערוץ עמד במילוי מרבית חובות הרישיון והוראות הדין.

המועצה החליטה, עם זאת, כי רישיון הערוץ יוארך בכפוף למספר תנאים ובהם התחייבות בעל הרישיון להחזיר את כל החובות שצבר במהלך העשור האחרון בתחום התוכן, ובעיקר בתוכניות דרמה ותעודה. וכן, התחייבות בעל הרישיון ללוות בכתוביות בעברית תוכנית יומית בשפה הרוסית בשעות צפיית השיא.

על פי מחקר שערך מכון גיאוקטוגרפיה עבור לשכת הפרסום הממשלתית, ערוץ 9 מיצב את עצמו כערוץ המוביל בקרב אוכלוסיית עולי חבר העמים. 51% מקרב מדגם מייצג של כ- 1000 עולי חבר העמים ציינו את ערוץ 9 כערוץ הנצפה ביותר, וזאת בפער ניכר על פני יתר הערוצים דוברי הרוסית הנקלטים בשידורי HOT ו-yes.

המועצה החליטה עוד כי בתום שלוש וחצי שנים ממועד הארכת הרישיון יתקיים הליך בדיקה נוסף לצורך בחינת עמידת הערוץ בהוראות הדין, הרישיון והחלטות המועצה, לרבות עמידתו בהסדר החזרת חובות ההשקעה שהערוץ התחייב להחזיר אל המסך.

ניצן חן, יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולויין: "בעשר השנים האחרונות עמד ערוץ 9 במרבית חובותיו ותרם תרומה של ממש לשילובה של אוכלוסיית עולי חבר העמים בציבוריות הישראלית ולהתערותם בחברה הכללית. הערוץ היטיב לתת ביטוי הולם לאורחות החיים בישראל, להווי החיים בישראל ולהוויה התרבותית והחברתית של ציבור דוברי הרוסית במדינת ישראל על מרכיביו וגווניו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully