וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאוניד נבזלין רוכש 20% ממניות עיתון הארץ

איש העסקים ויו"ר חבר הנאמנים הבינלאומי של בית התפוצות, ליאוניד נבזלין, יצטרף כשותף וכחבר במועצת המנהלים. "אני שמח על הצטרפותי ומשוכנע שנמשיך להצעיד את העיתון קדימה"

ליאוניד נבזלין, יו"ר חבר הנאמנים הבינלאומי של בית התפוצות, מצטרף כשותף לעיתון "הארץ" ולמועצת המנהלים, לאחר שרכש 20% ממניות החברה לפי שווי חברה של 700 מיליון שקלים לאחר ההנפקה, כך פורסם היום (ראשון) בהודעת מטעם הנהלת העיתון. נבזלין (51), היה מראשוני היזמים הצעירים של פעילות עסקית ברוסיה, ששיאה היה חברת הנפט "יוקוס". במקביל לפעילותו העסקית, כיהן נבזלין בתפקידים ציבוריים שנים, ובין השאר שימש כסגן המנהל הכללי של סוכנות הידיעות "טאס", וכן נשיא הקונגרס היהודי הרוסי.

בשנת 2003 עזב את רוסיה ועבר לישראל, לאחר שבכירי "יוקוס" והחברה עצמה הפכה להיות יעד רדיפה של השלטונות הרוסיים. בהיעדרו, עמד למשפט פלילי בגין האשמות של קשירת קשר לרצח, והורשע בשנת 2008. הממשלה הרוסית אף ביקשה את הסגרתו מישראל – אולם משרד המשפטים התנגד וקבע שכל הראיות אינן קבילות. בישראל עסק נבזלין בפעילות פילנתרופית נרחבת, ומכהן כיום כיו"ר חבר הנאמנים הבינלאומי של בית התפוצות. כמו כן נבזלין חבר במוסדות העליונים של הסוכנות היהודית, קרן היסוד, אוניברסיטת תל אביב והאוניברסיטה העברית. "

"אני שמח על הצטרפותי ל"הארץ" ומשוכנע שעם חבריי למועצת המנהלים של העיתון נמשיך להצעידו קדימה, תוך השקעות נוספות בתחומי הליבה והפלטפורמות הדיגיטליות, וכל זאת למען הקוראים והמפרסמים", אמר נבזלין בתגובה.

"ההשקעה החדשה היא סיום מוצלח לתהליך היכרות וליבון המטרות של החברה שנמשך כשנה עם נבזלין", ציין מו"ל הארץ, עומס שוקן, והוסיף כי "בהצטרפותו ישנו חיזוק משמעותי נוסף על ידי איש עסקים מנוסה ואדם שלפעילות ולעניין שלו בתחומי היהדות והחינוך ישנו ערך מוסף חשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully