וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היוצרים לריבלין: דחה את הדיון בחוק רשוה"ש

אמילי גרינצווייג

29.6.2011 / 20:24

נציגים של ארגוני היוצרים נפגשו היום עם יו"ר הכנסת ויו"ר ועדת כלכלה כרמל שאמה וביקשו מהם לדחות את הדיון בחוק למושב החורף כדי להשיג תמיכה ציבורית

נציגים של ארגוני היוצרים נפגשו היום עם יו"ר הכנסת, ח"כ ראובן ריבלין ויו"ר וועדת הכלכלה, ח"כ כרמל שאמה (ליכוד) בבקשה לדחות את הדיון בחוק רשות השידור למושב הבא של הכנסת שיפתח בחודש אוקטובר. היוצרים מבקשים לדחות את המשך הדיון בחוק, שמחזק את שליטת הממשלה במוסדות הרשות, זאת על מנת לחשוף את החוק לציבור ולאפשר דיון על שינויים בו.

מוש דנון יו"ר איגוד המפיקים, שלא נכח בפגישה, הסביר את הדרישה לוואלה! ברנז'ה: "אנו פועלים בכל דרך שנוכל על מנת שכל בעל שכל ישר יוכל להבין את ההשלכות הבעייתיות של החוק הזה ולתת ידו על מנת לבצע את השינויים הנדרשים".

החוק נדון בימים אלו בוועדת הכלכלה לקראת הצבעות בקריאה שניה ושלישית במליאת הכנסת. עם זאת, בתקופה האחרונה מתגברות הערכות בשוק התקשורת כי הדיון בחוק ידחה למושב הבא, זאת מאחר והדיון על אגרת הרשות, שאמורה להוות חלק משמעותי ממימון הרפורמה המתוכננת, מתעכב מאז הודיעו חברי ועדת הכלכלה על סירובם לאפשר את העלאת האגרה במתכונות השונות שהוצעו.

יו"ר איגוד התסריטאים, עמית ליאור, מסר בתגובה: "התקיימה פגישה עם שני אנשים מאוד קשובים וכעת אנו ממתינים". ח"כ כרמל שאמה-הכהן מסר בתגובה:"לא נסגר דבר. הקשבתי להערות היוצרים לגבי החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully