וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וייס על ביטול התחזית בחמישי: "תקלה שלא תחזור על עצמה"

אמילי גרינצווייג

3.7.2011 / 14:20

מנכ"ל חדשות 2 השיב לפניית הרשות השניה בנושא ואף אמר כי חברת החדשות תמצא את הדרך להתנצל בפני הצופים. יו"ר הרשות השניה: "רואה את הדבר בחומרה"

ביטול תחזית מזג האוויר במהדורת חדשות 2 בערב חמישי האחרון נבע מתקלה שלא תחזור על עצמה, כך השיב מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס להנהלת הרשות השניה בתגובה לפנייתה. וייס הוסיף כי חברת החדשות תמצא את הדרך להתנצל בפני ציבור הצופים. דיון נוסף בנושא יתקיים במסגרת ישיבת מועצת הרשות השניה.

הנהלת הרשות דרשה מוייס הבהרות בעקבות ביטול התחזית במהדורה המרכזית ביום חמישי האחרון. המהדורה, שאחריה הושקה העונה השניה של תכנית הריאליטי "מאסטר שף", הסתיימה ב-20:56. "מאסטר שף" שודרה מול התכנית השניה של הריאליטי "הדור הבא 24/7" בערוץ 10, שם הסתיימה מהדורת החדשות ב-20:54:37, כלומר דקה וחצי לפני שהסתיימה מהדורת חדשות 2, אולם בחדשות 10 שודרה תחזית מזג האוויר כרגיל.

רק לאחרונה דרשה הרשות מחברות החדשות של הערוצים 10 ו-2 להפסיק את הנוהג של הארכת המהדורות, זאת לאחר שבחודש מרץ האחרון הגיע השימוש בהארכת המהדורה לשיא כאשר מהדורת חדשות 2 הוארכה ב-20 דקות, זאת לבקשת זכיינית הערוץ רשת ומולה הוארכה המהדורה של חדשות 10 בכ-10 דקות. ברשות השנייה דרשו מהזכייניות להפסיק את הנוהג של הארכת המהדורות.

מהרשות השניה נמסר בתגובה: "מנכ"ל הרשות השנייה, מנשה סמירה, דרש הבהרות ממנכ"ל חדשות 2 בעניין אי שידור תחזית מזג האוויר ביום חמישי האחרון, והדגיש את הפגיעה כתוצאה מכך בשירות שניתן לציבור הצופים במהדורה. אף על פי שהרשות השנייה אינה מתערבת באייטמים/ נושאים המסוקרים במהדורות החדשות, מנכ"ל הרשות הביע חוסר שביעות רצון משיקול הדעת העריכתי של חברת החדשות ביום האמור".

יו"ר מועצת הרשות השנייה, ד"ר אילן אבישר, מסר :"אני רואה בחומרה כל סטייה מזמני לוחות השידורים, למעט באירועים חריגים ובלתי צפויים. הנושא יעלה לדיון במסגרת ישיבת המועצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully