וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקציב רשות השידור ל-2011 הוא 870 מיליון שקל

אמילי גרינצווייג

5.7.2011 / 14:54

התקציב אושר לראשונה מזה שבע שנים. 100 מיליון שקלים יוקצו לתוכן ברדיו ובטלוויזיה: הפקות מקור מקומיות, הפקות חיצוניות ורכש זכויות שידור כגון שידורי אירועי ספורט

ועדת הכספים של רשות השידור אישרה אתמול את הצעת התקציב הרשות לשנת 2011. היקף התקציב כ-870 מיליון שקלים. מתוכו יוקצו 100 מיליון שקלים לתוכן ברדיו ובטלוויזיה: הפקות מקור מקומיות הפקות חיצוניות ורכש זכויות שידור כגון שידורי אירועי ספורט.

הרשות פעלה בשבע השנים האחרונות ללא תקציב מאושר כנדרש בשל אי כינונם של הוועד המנהל והמליאה. מבקר המדינה מתח על כך ביקורת בדו"ח האחרון ואף התריע על כך שהתקציבים שהוכנו בעבר על ידי הרשות היו גרעוניים.

הצעת התקציב לשנת 2011 כוללת גם תכנית להעמקת גביית האגרה בסך של 30 מיליון שקל. התקציב אינו לוקח בחשבון את הרפורמה המתוכננת ברשות, שטרם ברור מתי תיכנס לתוקף, והיא תלויה באישור הכנסת. כשתיכנס לתוקפה יתקיימו דיונים חוזרים על מנת להתאים התקציב למציאות הרפורמה. התקציב יאושר סופית ידי הועד המנהל ביום ראשון הבא ולאחר מכן ,הוא יועבר לאישור משרד האוצר.


יו"ר ועדת הכספים ברשות השידור, דוד חיון, אמר לחברי הוועדה: "העיקרון שהנחה אותנו היה הגשת תקציב מאוזן העומד בכללי המינהל התקין. אישור התקציב אתמול הוא צעד היסטורי בהובלת הרשות לדרך חדשה ולתרבות ניהולית תקינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully