וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרה ב"ק ואראל סג"ל יגישו את "ערב חדש"

אמילי גרינצווייג

20.7.2011 / 11:20

השניים, יחד עם איש גלי צה"ל עידן קוולר יצטרפו אל דן מרגלית. גורם בחינוכית: "ברור שחברי ועדת המכרזים רוצים למצוא חן בעיני שר החינוך ורוח הימין שהשתלטה על השיח הציבורי"

עידן קוולר, אראל סגל ושרה ב"ק, יגישו את תכנית האקטואליה של החינוכית "ערב חדש" במקומם של רונן ברגמן, מיה בנגל וטלי ליפקין –שחק. השלושה יגישו את התוכנית לצדו של דן מרגלית שכבר זכה בתחילת השנה במכרז. ועדת המכרזים הודיעה הבוקר על בחירתם של השלושה מתוך 16 מועמדים. הטלוויזיה החינוכית קיימה את המכרזים בעקבות דרישה של משרד האוצר ועל פי נוהל שגובש יחד עם נציגי החשב הכללי במשרד האוצר.

גורם בטלוויזיה החינוכית אמר לוואלה! ברנז'ה "התחושה היא שמכרז מקצועי הפך למכרז פוליטי. ברור שחברי ועדת המכרזים רוצים למצוא חן בעיני שר החינוך ורוח הימין שהשתלטה על השיח הציבורי. שתי מנחות עם אוריינטציה מרכז-שמאל הוחלפו בשני מנחים ימניים. זה עצוב, כי נכון היה לעשות איזון ולא ללכת בקיצוניות לצד השני"

שרה ב"ק היא כתבת בתכנית התחקירים של רשת "360". קודם לכן היתה כתבת החינוך של חדשות ערוץ 2. עידן קוולר, הוא כתב ומגיש בגל"צ במשך 11 שנים, בחמש השנים האחרונות משמש ככתב הפוליטי של התחנה. כמו כן, הגיש את תוכנית הטלוויזיה "סטטוס" ב-HOT. ארא"ל סגל, כותב טור למעלה מעשור בעיתון מעריב ומשדר ברדיו ללא הפסקה 103fm.

במסגרת המכרז הגישו המועמדים את הצעותיהם באמצעות שתי מעטפות כאשר אחת הכילה את החומרים אודות ניסיונם המקצועי והשנייה את הצעתם הכספית, שהיוותה חלק משמעותי משיקולי הבחירה.

דלית שטאובר, מנהלת הטלוויזיה החינוכית, מסרה :"ערב חדש היא תוכנית האקטואליה החלוצה בתחומה אשר שומרת על סגנונה הייחודי גם היום. אני מאמינה שצוות המנחים במתכונת החדשה יצליח לקרב את 'ערב חדש' לקהלים נוספים וחדשים".

מקור בחינוכית אמר : "הפעם התנהגה החינוכית כמו חתול שנכווה ברותחין ולכן שמרה על התהליך על פי כל כלליו תגיו ותגיותיו. זה היה תהליך והדבר החשוב הוא איך התנהל התהליך, והוא התנהל באופן שקוף וברור. אמנם עלה כי גם דמויות מוכרות ואהובות בסופו של דבר לא נבחרו, אבל זו דרכו של עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully