וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילת: "רשות השידור נחושה להמשיך ולקדם את הרפורמה"

אמילי גרינצווייג

26.7.2011 / 14:02

יו"ר הרשות מתייחס לראשונה להחלטת נתניהו לא לממן את הרפורמה מהעלאת תשלומי האגרה. גילת עידכן את עובדיו כי מליאת הרשות הסכימה על חזון רשות השידור החדש

יו"ר רשות השידור אמיר גילת מתייחס לראשונה להחלטתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, שלא לממן את הרפורמה ברשות מהעלאת תשלומי האגרה ומהלוואות: "רשות השידור נחושה להמשיך ולקדם את הרפורמה", כתב גילת באיגרת לעובדי הרשות והוסיף: "ראש הממשלה, השר הממונה על ביצוע חוק רשות השידור, הביע תמיכה נחרצת בחשיבותה של הרפורמה ובעתידה של הרשות אנו שוקדים בימים אלה, יחד עם האוצר, למצוא את מקור המימון ליישומה, תוך שיתוף פעולה עם העובדים".

ראש הממשלה נתניהו הודיע אתמול (שני) למנכ"ל משרדו, אייל גבאי, נציגי האוצר והרשות, על התנגדותו למימון הרפורמה על ידי העלאת האגרה, ודרש כי מימון הרפורמה יעשה באמצעות מכירת נכסים של הרשות. גורמים בכירים ברשות השידור טוענים כי מכירת הנכסים לא תספיק למימון וכי הליך המכירה יקח זמן רב.

בהמשך האיגרת עדכן גילת את העובדים כי בקרוב יערכו המכרזים לתפקידי מנהל הטלוויזיה, מנהלי המדיות בערבית, סמנכ"ל טכנולוגיות וסמנכ"ל שיווק ואסטרטגיה, כמו גם מכרז פנימי/חיצוני לסמנכ"ל משאבי אנוש. עוד כותב גילת כי מליאת הרשות אישרה בישיבתה אתמול את חזון רשות השידור , שגובש לאחר כנס שקיימה הרשות בנושא, אולם החזון עצמו לא הוצג באגרת.

מרשות השידור נמסר "החזון אכן אושר אך נמצא בשלבי הגהה, כאשר זה יסתיים נעבירו ללא דיחוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully