וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלום קיטל יעמוד בראש ועדת התוכן של כנסת אילת 2011

אמילי גרינצווייג

31.8.2011 / 11:20

הכנס החמישי של אגודת העיתונאים יתקיים השנה בין ה-4 ל-7 בדצמבר בהשתתפות עיתונאים בכירים מישראל ומהעולם. קיטל: "הדיונים לא יתחמקו מעיסוק בשאלות שנויות במחלוקת"

כנס אילת לעיתונות ייערך זו השנה בין התאריכים ה-4 ל-7 בדצמבר. שלום קיטל, מנכ"ל חדשות 2 לשעבר, נבחר לעמוד בראש ועדת התוכן של הכנס, הנערך זו השנה החמישית על ידי אגודת העיתונאים בתל אביב בשיתוףאוניברסיטת בן גוריון.

בכנס יתקיימו 30 פאנלים שיתמקדו בין היתר בהשפעת המדיה החדשה על התקשורת המסורתית, מעבר עיתונאים לפוליטיקה, דיון בטענה כי התקשורת סיפקה רוח גבית למחאה החברתית, כניסת הטייקונים והשפעתם על התקשורת, אופן פעילות מערך הדוברות בלשכת ראש הממשלה ונושאים נוספים.

השנה, יארח הכנס את העיתונאי האמריקאי ג'פרי גולדברג הכותב עבור העיתון השבועי The Atlantic. גולדברג היה בעבר עיתונאי במגזין ניו יורקר ושימש ככתב חוץ, מומחה לענייני המזרח התיכון וצפון אפריקה. כן יתאחר בכנס נציג בכיר מחברת גוגל העולמית, פיטר בארון, ש היה בעבר עורך התוכנית ניוזנייט ברשת BBC וסגן עורך החדשות בערוץ 4 הבריטי, שידבר בכנס על עתיד תעשיית העיתונות.

בכנס יוענקו פרסי מפעל חיים לעיתונאים ותיקים פעילים. בשנים הקודמות קיבלו פרסים העיתונאים דב יודקובסקי, דן מרגלית ויעקב אחימאיר, ירון לונדון, מוטי קירשנבאום, סבר פלוצקר, יואל מרקוס, שלום קיטל, טומי לפיד, חיים יבין ורון בן ישי .במסגרת ערב הרדיו, שיתקיים במהלך הכנס יחולקו פרסי הרדיו ופרס הרשות השנייה על שם רחל פרימור. בכנס צפויים להשתתף כ-1500 אנשי תקשורת מהארץ ומחו"ל, עיתונאים, שרים, חברי כנסת, אנשי אקדמיה וכלכלה.

שלום קיטל, עורך התוכן של הכנס מסר: "כנס אילת לעיתונות הוא הזדמנות ראשונה במעלה של התקשורת לעסוק באומץ בתהליכים העוברים עליה וביחסי הגומלין בינה לבין הציבור. הדיונים לא יתחמקו מעיסוק בשאלות שנויות במחלוקת, כמו התפקיד שנטלה התקשורת בטיפולה במחאה החברתית, יחסי ממשל- תקשורת והיכולת של העיתונות לבקר את עצמה. מוקד חשוב בכנס יהיה העיסוק בהתעצמותן של המדיות החדשות והשפעתן על התקשורת המסורתית".

אמיר רוזנבליט, דובר אוניברסיטת בן-גוריון, מסר: "הכנס הפך בשנים האחרונות למותג יוקרתי, שכל מי שנחשב (או חושב שהוא כזה) בעולם התקשורת בישראל, מבקש ליטול בו חלק, אם כפאנליסט ואם כמשתתף מן השורה. דומה שאין ויכוח על חשיבותו ותרומתו של המחקר האקדמי לטיוב התוצר העיתונאי. השילוב המנצח בין אנשי אקדמיה מתחום התקשורת לבין העושים את העבודה בשטח, יצרה כאן מסגרת משותפת לדיונים מפרים ולליבון סוגיות במגוון של נושאים, הנמצאים בליבת עיסוקה של התקשורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully