וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר שלח הודיע על עזיבת "המקור"

אמילי גרינצווייג

31.8.2011 / 12:15

העיתונאי הוותיק, שמגיש את התכנית מאז עלתה לראשונה לאוויר כמהדורת שישי של ערוץ 10, לא ישוב להגישה בעונה הבאה, מיקי רוזנטל יחליפו

העיתונאי עופר שלח, לא ישוב להגיש את העונה הקרובה של "המקור", תכנית התחקירים של ערוץ 10. לוואלה! ברנז'ה נודע כי, שלח שמגיש את התכנית לצידו של רביב דרוקר מאז שנת 2006, אז עוד היתה התכנית מגזין יום שישי של ערוץ 10, הודיע היום להנהלת הערוץ כי הוא עוזב. גורמים בחדשות 10 אישרו את הידיעה. מיקי רוזנטל יחליף את שלח בהגשת התכנית, לצד רביב דרוקר. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה, ל"המקור" יצטרף הכתב המדיני של חדשות 10 צ'יקו מנשה, שיפסיק בקרוב לסקר את התחום.

שלח מסר היום: "'המקור' הוא משפחה עבורי ואני עוזב אותה בנסיבות הנכונות ומהסיבות הנכונות, כשהיא חזקה ותמשיך להיות כך גם בלעדי. אני אסיר תודה לערוץ 10, שנתן לרביב ולי במה להיות עצמאיים לחלוטין, ולהגשים חלום עיתונאי נדיר בישראל".

שלח משמש עיתונאי ופרשן בתחומים שונים, בהם ביטחון, פוליטיקה, חברה וספורט במשך שנים רבות. בשנת 2006, עם הצטרפותו לערוץ 10 הוא עזב את העיתון ידיעות אחרונות בו כתב, במשך שש שנים, לאחר סירובו של העיתון לאפשר לו להופיע בערוץ 10 ולכתוב במקביל. זמן קצר לאחר מכן הצטרף שלח לעיתון מעריב, בו הוא כותב עד היום. במקביל משמש עופר שלח פרשן כדורסל בערוץ הספורט.

רביב דרוקר, שותפו של שלח להגשה, אמר בשיחה עם וואלה! ברנז'ה: "זו פרישה כואבת לתכנית, לערוץ ועבורי אישית. זו החלטה אישית שלו, ניסיתי להניא אותו מזה בחודשים האחרונים אבל זה לא הצליח. שלח הוא עיתונאי יוצא דופן שאין עוד מישהו כמוהו בתקשורת הישראלית, בדברים שהוא מביא. אבל כשבן אדם מחליט הוא מחליט".

מנכ"ל חדשות 10, ראודור בנזימן מסר: "שלח שייך לזן נדיר בין אנשי התקשורת שמוסיפים עומק ונקודת מבט שונה על המציאות. היינו גאים לשמש לו בית בחמש השנים האחרונות ואין לנו ספק שדרכנו יצטלבו שוב בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully