וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"שירים ושערים" חוזרת לשדר מהמגרשים

יניב בינו

6.9.2011 / 11:09

תכנית הרדיו המיתולוגית, שחגגה 40 שנים, תמשיך לסקר את כל ההרכבים והשערים. דני דבורין: "פתחנו לנו מחדש את ברז החמצן"

משחקי ליגת העל בכדוררגל חוזרים לתכנית הרדיו המיתולוגית "שירים ושערים". התכנית שכבר חגגה 40 שנות שידור ממגרשי הכדורגל, תמשיך העונה ללוות את משחקי הליגה והפעם, בהתאם להחלטת מנהל הרדיו מיכאל מירו, חוזרים שדרי "קול ישראל" להיות נוכחים במגרשים ולדווח בשידור ישיר מהקווים על ההרכבים, השערים, בעיטות העונשין והאירועים במשחקים, שהם חלק מאווירת הכדורגל, מידי שבת בשעות 19:00 עד 22:00.

דני דבורין, עורך התכנית, משדר בה מאז יומה הראשון וימשיך להוביל את השידור, שהפך להיות חלק בלתי נפרד מהליגה.

"שירים ושערים" ברשת ב' של "קול ישראל" תשדר למאזינים את כל המתרחש במגרשים, וגם מידע על הליגות הבכירות באירופה, ועל ענפי ספורט אחרים שבכותרות, בליווי דברי פרשנות ואורחים באולפן.

"שירים ושערים" עלתה לשידור לראשונה בשנת 1970. כבר מימיה הראשונים של התכנית שולבו בדיווחי הספורט שירים מוכרים, ומכאן ניתן לה שמה. התיאורים הנלהבים והדרמטיים והפרשנויות ברגעים המרתקים של המשחקים, הקנו לתכנית "שירים ושערים" מקום של כבוד על בספורט הישראלי.

דני דבורין אמר לוואלה! ספורט בתגובה: "מאז שהתכנית עלתה לאוויר לפני 40 שנים היא הייתה מזוהה עם הליגה בכדורגל, הם תמיד הלכו יד ביד, ואני מרשה לעצמי לומר שהיא הפכה למותג של ממש, שם ענק. זו התכנית הכי פופולרית של "קול ישראל" בכל המסגרות, שמסקרנת מאות אלפי אנשים במדינה. זו בונבוניירה של ממש.

"בשנתיים האחרונות, כאשר לא שידרנו מהמגרשים, אנחנו - אנשי שירים ושערים - לא אהבנו את הדרך שבה היא משודרת", הוסיף דבורין. "חלק מהתכנית זה להיות במגרשים, ועכשיו כשאנחנו שבים אליהם, אנחנו מרגישים שפתחו לנו מחדש את ברז החמצן. יש שינוי מהותי ממה שהיה פעם כי כיום יש טלוויזיה, אבל עדיין יש מאות אלפי אנשים שנוסעים ביום שבת בערב ואנחנו חוזרים לתת להם את הטעם הטוב של התחושות מהמגרש. אני הוא המוהיקני האחרון ששרד מאז יומה הראשון של התכנית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully