וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקירתי, ביוש

אמילי גרינצווייג

22.9.2011 / 17:22

עידו רוזנבלום יפסיק לכתוב את טורו במוסף השבועי של ישראל היום, זאת לאחר שנתבקש על ידי עורכיו להימנע מלהביע דעות פוליטיות במסגרת הטור

עידו רוזנבלום יפסיק לכתוב את טורו במוסף "ישראל שישבת" של ישראל היום, זאת לאחר שעורכיו דרשו ממנו להפסיק לכתוב דעות פוליטיות בטורו, כך נודע לוואלה! ברנז'ה.

רוזנבלום, נמנה על הטאלנטים שגויסו על ידי ישראל היום עם הקמת "ישראל שישבת", מוסף המגזין השבועי לפני כשנה וחצי וטורו התפרסם בעמודים הראשונים של המוסף. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, לפני כשלושה חודשים התקיים סבב מינויים בעיתון במסגרתו מונה ראש מערכת החדשות, ברוך רון למשנה לעורך העיתון ולעורך המגזין "ישראל שישבת". אהרון לפידות, שהיה עורך המוסף מאז הקמתו, עזב את תפקידו ומונה לסגן עורך העיתון ולאחראי על תחום המדיה החדשה.

מישראל היום אישרו כי רוזנבלום הפסיק לכתוב עבור העיתון. מאיר קוטלר, סוכנו של רוזנבלום מסר בתגובה: "אחרי שנה וחצי של כתיבה במוסף סוף השבוע של ישראל היום ואחרי 80 טורים בנושאים שונים, חלקם בנושאים פוליטיים, התבקש עידו על ידי עורכי העיתון להפסיק לכתוב דעות פוליטיות בטור. במצב עניינים זה עידו לא יכול היה להמשיך בכתיבת הטור והצדדים הסכימו על היפרדות".

עידו רוזנבלום מסר בתגובה: "אני רוצה להודות לעורך לשעבר של המוסף אהרון לפידות, ולעורכת אילנה נורמן על שנה וחצי של עבודה מהנה ומקצועית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully