וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 10 מעכב תשלומים לחברות הפקה, בדרך לגל פיטורים

אמילי גרינצווייג

25.10.2011 / 8:46

ההאטה בשוק הפרסום והמעבר לירושלים, כמו גם הפסקת הזרמת הכספים על ידי בעלי המניות גובים את המחיר: הערוץ צפוי לפטר כ-25 עובדים

ערוץ 10 עומד בפני מסכת קיצוצים ופיטורים נוספים. הסיבות המרכזיות לכך הן העלויות הגבוהות של המעבר לירושלים, במסגרתו הוערכה עלות התוספת לפעילות השנתית של חברת החדשות של הערוץ ב-12 מיליון שקלים, כמו גם ההאטה בשוק הפרסום בחודשים האחרונים וירידה המשמעותית בהכנסות ממנו. במסגרת הקיצוצים בערוץ צפוי הערוץ לפטר כ-25 עובדים, רובם מחדשות 10. כמו כן, מעכב הערוץ את התשלומים לחברות ההפקה.

רון לאודר, מבעלי המניות בערוץ, עצר בחודשים האחרונים את העברת הכספים מצדו, זאת לאחר שבמשך תקופה ארוכה היה בעל המניות היחיד שהעביר לערוץ כספים. בעל השליטה בערוץ, יוסי מימן הפסיק להעביר כספים עוד קודם לכן. בעל המניות הנוסף, ארנון מילצ'ן, העמיד את מניותיו למכירה כבר לפני זמן רב. הערוץ מקיים בימים אלו משא ומתן עם רוכשים פוטנציאליים, ביניהם איש העסקים חזי בצלאל.

חדשות 10 נדרשה כבר לפני ארבעה חודשים לקיצוץ של שלושה מיליון שקלים, במסגרתו פוטרו מספר עובדים בחברת החדשות וכמו כן נערכה מערכת צמצמים נוספת, כעת נראה כי מסכת הקיצוצים תורחב. השנה הקרובה היא משמעותית עבור הערוץ שיערך למעבר לשידור ברישיונות ב-2013. גורמים רבים בענף מעריכים כי לא יהיה מנוס ממיזוג ישראל 10, מפעילת הערוץ עם זכיין נוסף.

מערוץ 10 נמסר בתגובה :"כמו כל ענף הטלוויזיה גם אנחנו נפגעים מההאטה הדרמטית בביקושים לפרסום, דבר שהביא אותנו לתוצאות עסקיות קשות בשנת 2011. אנו נוקטים בפעולות על מנת להיערך למצב החדש. הערוץ יעמוד בחוייבויותיו לחברות הפקה".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully