וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר ערוץ 10: שוב נדחה הדיון בעתיד החובות

20.11.2011 / 9:24

יו"ר ועדת הכלכלה החליט לדחות שוב את הדיון בנושא חובות הערוץ: "בשוק הטלוויזיה התפתחה סכנה לאפקט דומינו", אמר

נדחה פעם נוספת הדיון בעתיד חובות ערוץ 10. הדיון בוועדת הכלכלה, שהוא דיון על הצעת חוק הרחבת מערך עידן +, אמור היה להיערך היום (ראשון), אולם הוא כאמור לא תיקיים. זאת, מאחר ויו?ר ועדת הכלכלה, ח?כ כרמל שאמה-הכהן (ליכוד) החליט, לאחר התייעצות עם שר התקשורת ולאור המצב המסובך אליו נקלע שוק הטלויזיה ובמיוחד ערוץ 10 וזכיינית ערוץ 2 קשת, לדחות את הדיון בועדת הכלכלה שנועד להיום.

?בשוק הטלוויזיה התפתחה סכנה לאפקט דומינו, מסתבר שזו לא רק השאלה לגבי עתידו של ערוץ 10 אלא מעבר לכך", אמר שאמה-הכהן. עמדת ועדת הכלכלה נותרה בעינה: לדרוש את ביצוע התשלומים בזמן מכל הזכייניות, אך ההתקדמות באפשרות לכניסת שותף חדש לערוץ 10 וכן בקשותיהם הנפרדות של ערוץ 10 ושל רשת לדחייה בהכרעה, בצירוף העובדה שנתעוררו ספקות לגבי בקשת קשת, הובילו אותי להחליט שהכי נכון ובטוח כרגע זה לקיים חשיבה והתייעצות נוספת?.

זוהי דחייה שנייה לדיון הנוסף שהיה אמור להיערך. בסוף השבוע שעבר נדחה הדיון לאור בקשות שונות שהגיעו לוועדת הכלכלה. בדיון הקצר שנערך בכל זאת תקף שאמה-הכהן את בעלי המניות של ערוץ 10 וטען כי הם אלה שמפקירים את הערוץ. מנכ"ל ערוץ 10 השיב ואמר כי המתקפה על בעלי המניות היא "פופוליזם זול".

השר משה כחלון: "לאפשר את פעילות ערוץ 10"
המפיקים לוועדת הכלכלה: "סגירת ערוץ 10 - מאות יאבדו את עבודתם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully