וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות השידור שוקלים: קרן נויבך תודח מהגשת "סדר יום"

אמילי גרינצווייג

23.11.2011 / 14:46

לאחר שהודחה מהגשת "מבט שני" נבדקת האפשרות להחליף את נויבך בתוכנית הרדיו המרכזית של רשת ב'. רשות השידור: "ברשות השידור לא התקבלה כל החלטה בעניין"

האם קרן נויבך תודח מהגשת "סדר יום"? בתקופה האחרונה בוחנים ברשות השידור אפשרות להדיח את קרן נויבך מהגשת התוכנית המרכזית של רשת ב'. זאת, לאחר שרק לאחרונה הוחלט להדיח את נויבך מתפקידה כמגישת התוכנית "מבט שני", כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ברנז'ה.

יצוין כי בעבר, עם כניסתו של מנהל קול ישראל החדש, מיקי מירו לתפקיד, הועלתה אפשרות לפיה יגישו מגישים מתחלפים את התוכנית. עורכת "סדר יום", מירית הושמנד, זומנה לפני כשלושה שבועות לשימוע שלפני פיטורין זאת במסגרת זימונם של כ-30 עיתונאים. עם זאת בעקבות התנגדות חריפה של אגודת העיתונאים בירושלים, הוחלט להקפיא זמנית את הפיטורים.

מרשות השידור נמסר בתגובה: ""ברשות השידור לא התקבלה כל החלטה בעניין".

"נראה כי רק התערבות חיצונית תחסום את ההשתלטות האגרסיבית וחסרת המעצורים על ערוץ הקרוי ציבורי", כך הגיב לפרסום ח"כ נחמן שי (קדימה). "ייתכן כי רק מחאה ציבורית, רק מרד משלמי אגרה, יעשה את העבודה הזו".

"תוכניתה של נויבך בלטה בסיקור סוגיות חברתיות", הגיב ח"כ דב חנין (חד"ש). "הורדתה היא מהלך נקמני של תגובה למחאה החברתית, כשם שסגירת ערוץ 10 נעשית בנקמה על עמדות ביקורתיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully