וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת המדרוג תפסיק למדוד את ערוץ 10?

אמילי גרינצווייג

15.12.2011 / 18:05

בנוסף לכל הצרות, מסתבר שהערוץ חייב כספים לוועדה, שעלולה בתוך כשבועיים להפסיק למדוד את נתוני הצפייה בערוץ. המשמעות: פגיעה קשה בפעילות המסחרית של הערוץ

ועדת המדרוג עלולה להפסיק להפיץ את נתוני הרייטינג של ערוץ 10 תוך כשבועיים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה. משמעות הדבר היא כי מפרסמים ומשרדי פרסום לא יוכלו לראות את נתוני המדידה של הערוץ דבר שעלול לפגוע קשות במכירות הפרסום ובפעילות המסחרית של הערוץ.

בישיבת מליאת הוועדה הוחלט כי בהתחשב במצב הקשה של הערוץ הוא ידרש לפחות מחצית מחובותיו לוועדה עד ל-31 בדצמבר. כן הוחלט כי על הערוץ להגיע להסדר פריסת יתרת החוב. החוב כולו עומד על מיליון ושלוש מאות אלף שקלים. באם לא יעמוד הערוץ בדרישות, תנתק הוועדה למדרוג את הערוץ מנתוני המדידה ונתוניו לא יופצו או יפורסמו.

לדברי גורם בכיר שוק הטלוויזיה "אי תשלום החוב מעמיד את הוועדה למדרוג במצב בעייתי כלכלית". זאת, מכיוון שהערוץ מחזיק 2 יחידות מניה בוועדה למדרוג המהוות כ-20% מיחידותיו. "אם החוב לא ישולם והערוץ ייסגר, צל כבד ירחף מעל קיומה של הוועדה", הוסיף הגורם.

מערוץ 10 סירבו להגיב. מנכ"ל הוועדה למדרוג, ד"ר יפעת בן חי-שגב מסרה בתגובה: "מליאת הוועדה דנה היום בחובות חברים ביניהם ערוץ 10. החלטות המליאה הועברו לידיעת החברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully