וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפו נתוני ועדת המדרוג: וואלה! האתר המוביל בכל הפרמטרים

28.12.2011 / 13:37

לוואלה! 2.5 מיליון גולשים בחודש, 50% מסך הגולשים בישראל. וואלה! מוביל גם בזמן השהיה ומספר הדפים הנצפים. תפוז מפתיע במקום השלישי, לפני מאקו ונענע10

הוועדה למדרוג האינטרנט מפרסמת היום, לראשונה, את נתוני מדידת האתרים בישראל. וואלה! מדורגת ראשונה בכל הפרמטרים המובילים – מספר הגולשים, שיעור החשיפה בקרב האוכלוסיה, מספר הדפים הנצפים וזמן השהיה באתר. הוועדה למדרוג היא גוף בו שותפים כל אתרי האינטרנט הגדולים בישראל ומשרדי הפרסום. אי לכך, מדובר בנתונים המוסכמים הראשונים בישראל.

ועדת המדרוג הציגה נתון שלא היה קיים עד כה במדידות – "משתמשים אמיתיים" (real users), שנועד למנוע מגולשים להיספר מספר פעמים בשל שימוש בריבוי מכשירים או ריבוי דפדפנים. על פי מדד זה, בוואלה! גולשים מדי חודש 2.55 מיליון גולשים שונים, כ-50% מסך הגולשים בישראל. וואלה! הוא האתר היחיד עם נתח של מעל 50%, הן בקרב בני נוער וילדים והם בקרב מבוגרים (18+). וואלה! גם מובילה בזמן השהיה באתר – 10:15 שעות בחודש לכל גולש.

סך הדפים הנצפים בחודש בוואלה! מגיע ל-612 מיליון – נתון הגבוה מסך הדפים של Ynet, תפוז, מאקו, נענע10 ו-MSN גם יחד. תוצאות אלו מצטרפות לכלי מדידה אובייקטיבים נוספים, המקובלים לדירוג האתרים בשוק האינטרנט הישראלי, בהם וואלה! מובילה: סקר TIM ומדד Google Trends.

האתר השני בדירוג הוא Ynet, עם 2.33 מיליון גולשים שונים בחודש. אחריו מפתיע אתר תפוז, שמדורג נמוך יותר במדידות אחרות, עם 1.56 מיליון גולשים בחודש. אתר מאקו מבית קשת מגיע למקום הרביעי וצמוד אליו אתר נענע10, שניהם עם 1.47 מיליון גולשים בחודש.

גם במדידה לפי מספר גולשים ביום מוביל וואלה!, עם 807 אלף גולשים שונים ביום. אחריו ynet עם 730 אלף, ובפער ניכר במקום השלישי והרביעי מאקו ונענע10 עם 266 ו-257 אלף, בהתאמה. בתחום האתרים הכלכליים לגלובס 104 אלף גולשים שונים ביום, לעומת 87 אלף לדה מרקר. בתחום אתרי הספורט מוביל One עם 183 אלף גולשים ביום, לעומת 114 אלף למתחרה ספורט 5.

לוואלה! נתח של 60% מהדפים הנצפים

אילן ישועה, מנכ"ל וואלה!: "ההובלה של וואלה! בכל הפרמטרים אינה מפתיעה והיא נקבעה גם על-ידי מערכות מדידה אחרות. המדידה הנוכחית מדגימה עובדה אחרת המוכרת היטב בענף, והיא עוצמת דף הבית של וואלה! - מהנתונים עולה שדף הבית של האתר הוא הדף הנצפה ביותר באינטרנט. עבור כל מפרסם המעוניין בפרסום מותגי של מוצר פריים עם כיסוי נרחב – זה האמצעי היעיל ביותר. מה שמדהים הוא הפער בכמות הדפים הנצפים – לוואלה! 610 מיליון בחודש, פי שניים וחצי מהמתחרה הגדול ביותר. מספר הדפים הנצפים קובע את share הצפייה, מושג המוכר למפרסמים היטב מעולם הטלוויזיה, שם ה-share נקבע לפי מספר הדקות. וואלה! מחזיקה ב-share צפייה מדהים של כמעט 60% מקרב חמשת האתרים המובילים במדרוג. זאת ועוד, מהנתונים עולה כי בכל קבוצת גיל ובכל דמוגרפיה יש לוואלה! share צפייה גבוה משמעותית מבכל אתר אחר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully