וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות השנייה: "אנחנו לא ננהל את ערוץ 10"

12.1.2012 / 15:01

בעקבות פרסומים שונים, הוציאה הרשות הכחשה גורפת לטענה לפיה מנכ"ל הרשות השנייה מקדם יוזמה שכזו: "הלאמת ערוץ מסחרי אינה בסמכותה של הרשות השנייה"

הרשות השנייה מכחישה באופן נחרץ את הפרסומים לפיהם מנשה סמירה, מנכ"ל הרשות השנייה, מקדם יוזמה במסגרתה תנהל רשות השידור את ערוץ 10".

"מנכ"ל הרשות השנייה לא נפגש, לא דן ולא הציע לבעלי המניות בערוץ (או מי מנציגיו) לנהל את הערוץ בכל דרך שהיא" אומרים ברשות השנייה בהתייחסם לפרסומים. "הלאמת ערוץ שידור מסחרי אינה בסמכותה של הרשות השנייה ואינה עולה בקנה אחד עם פעילותה ומטרותיה, ומשכך כלל אינה עומדת על הפרק", אומרים ברשות ומוסיפים, "כל מי שטוען אחרת הדבר נובע מבורות ואי הבנה".

ערוץ 10 ניצב בפני סכנת סגירה לאחר שוועדת הכלכלה של הכנסת סירבה לבקשה לדחיית חובות התמלוגים ודמי הזיכיון של הערוץ למדינה, העומדים על סך של כ-45 מיליון שקלים. הרשות השנייה, לה משולמים התמלוגים, תמכה בעבר בבקשת דחיית החובות של הערוץ. מנכ"ל הערוץ, יוסי ורשבסקי, אמר כי אם לא יימצא לכך פתרון ימליץ לדירקטוריון הערוץ להחשיך את המסך ב-27 בינואר. ביום ראשון הקרוב תעלה בכנסת הצעה להמרת החובות של הערוץ בתכנים מסוגה עילית.

מהרשות השנייה נמסר: "מנכ"ל הרשות פועל במרץ בהתאם למדיניות המועצה, על מנת לאפשר לערוץ 10 להמשיך להתקיים תוך הצעת פתרונות מקצועיים ואחראיים שיעלו בקנה אחד עם החוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully