וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארץ: סופית - מוסף הספורט ייכנס לכותרת הראשית

2.2.2012 / 13:14

החל מיום ראשון הקרוב, יחזרו עמודי הספורט אל תוך החלק המרכזי של הארץ, כחלק מהליכי הקיצוץ בעיתון

תמו 14 ימי החסד של מוסף הספורט העצמאי של עיתון הארץ, והחל מיום ראשון הקרוב תופסק סופית הדפסתו של המדור כחלק נפרד מהעיתון. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה לפני שבועיים, בהנהלת עיתון הארץ הוחלט, כחלק מהליך הקיצוצים הרוחביים בעיתון, לצמצם משמעותית את היקף מדור הספורט של העיתון ולבטל את הדפסתו כמוסף נפרד תוך הכנסתו אל תוך עמודי החדשות וצמצום משמעותי בהיקפו.

רכז המערכת של ספורט הארץ בישר לעובדים על השינוי וכתב להם: "אני מעוניין להודות לכם בשמי ובשם מערכת ספורט הארץ על העבודה הקשה, ההשקעה והזמן שנתתם לנו. כולי תקווה שנחזור לעבוד יחד בעתיד, כשהמצב ישוב להיות קצת יותר טוב".

זמן קצר לאחר שהודיעה למערכת על השינוי החליטה הנהלת העיתון לעכב את המהלך בשבועיים. במהלך שבועות אלה דנה הנהלת העיתון עם וועד הארץ בדרישתם לבטל חלק מהקיצוצים ולשנות כמה מצעדי ההתייעלות, ובדיונים עם מו"ל העיתון עמוס שוקן והמנכ"ל רמי גז דרשו נציגי הוועד הקפאה של שבועיים במהלכים. בשבוע שעבר הכריז הוועד על סכסוך עבודה.

לצד הצמצום בהיקף המדור נערך גם צמצום משמעותי של התקציב שיעמוד לרשות מערכת הספורט של העיתון, וזו נאלצה לוותר על שירותיהם של כמה מהכתבים העצמאיים של העיתון וההתקשרות עם כמה מהפרילאנסרים שסיקרו את המשחקים הופסקה. כתוצאה מכך כך הוחלט על צמצום היקף הסיקור משחקי הכדורגל והכדורסל, ועל משחקים אלה ידווחו החל מיום ראשון הכתבים השכירים של העיתון.

תגובת עיתון הארץ לדברים טרם נמסרה.

  • עוד באותו נושא:
  • הארץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully