וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות השידור: "הסכם רפורמה - עד ה-1 באפריל"

8.2.2012 / 15:00

יו"ר הרשות אמיר גילת הודיע לחברי המליאה כי חתימת ההסכם קרובה מתמיד. מקור המימון המרכזי: מכירת נכסי הרשות

ברשות השידור מכינים את הקרקע לחתימה על ההסכם לרפורמה. לוואלה! ברנז'ה נודע כי יו"ר רשות השידור, אמיר גילת, שלח הבוקר מכתב לחברי מליאת רשות השידור והכין אותם לכן שבימים הקרובים יגובש הנוסח הסופי של מתווה הרפורמה והוא צפוי להיות מובא לאישורם בישיבה מיוחדת.

"אני מבקש לעדכנכם כי רשות השידור מקיימת מזה מספר שבועות דיונים מרתוניים עם נציגי השר הממונה על ביצוע חוק רשות השידור ונציגי משרד האוצר לקראת חתימה על הסכם הרפורמה", אמר גילת ואף הציב תאריך יעד: "מטרתו של הליך מואץ זה הינו להבטיח כי ההסכם המימון בין הרשות לאוצר ייחתם לא יאוחר מהראשון באפריל, וזאת בכפוף לכך שהמתווה הסופי למימון הרפורמה יוסכם על הצדדים".

במכתב מסביר גילת כי המקור העיקרי להשלמת מימון הרפורמה יגיע ממכירת נכסים של רשות השידור. במקביל סוכם על הקמתה של קריית שידור חדשה במתחם שערי צדק בו תרוכז כל פעילות רשות השידור בירושלים. במקום מתכונן לקום בנין רב קומות שבו יוקמו האולפנים החדשים, המערכות והמשרדים של רשות השידור.

גילת התייחס במכתבו גם לסוגיית המחויבות של הרשות בתחום הפקות מקור, לאחר שלפני חודשיים אישרה הממשלה לרשות פטור מחוב בסך כ-300 מיליון שקל שאמורים היו להיות מושקעים בשנת בהפקות מקור, ואמר כי בכוונתם לפעול להגדלת המחויבויות. "אנו פועלים למציאת מתווה שיגדיל בצורה ניכרת את מחויבויותיה של רשות השידור להשקעה בהפקות מקור", כתב גילת. "המתווה, שיהיה חלק מתכנית הרפורמה, יאפשר לרשות לעמוד בתוך חמש שנים במחויבות להוציא 36% מהכנסות הטלוויזיה להפקות מקור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully