וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוח השידורים העונתי של ערוץ 10 אושר

16.2.2012 / 20:22

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה אישרה את לוח השידורים, אולם הביעה מספר הסתייגויות, ובראשן - הפחתת היקף תכניות הבידור והריאליטי

ועדת הטלוויזיה של מועצת הרשות השנייה אישרה את לוח השידורים העונתי של ערוץ 10 למחצית הראשונה של 2012, אולם הביעה מספר הסתייגויות, ובראשן - הפחתת היקף תכניות הבידור והריאליטי. בערוץ 10 טרם העבירו לרשות השנייה את פירוט התכניות המיועדות לחגים.

הוועדה קבעה כי על מנת לעמוד ביחס שבין שידורי סוגה עילית לריאליטי, כמתחייב מהוראות ועדת הטלוויזיה, יהיה על ערוץ 10 להפחית את היקף שידורי תכניות הבידור והריאליטי. בערוץ 10 משדרים בימים אלה בשידורים חוזרים את תכנית הריאליטי של YES "חי בלה לה לנד" מדי יום, והמועצה קבעה כי על הערוץ יהיה לדלל את היקף השידורים שלה בשבוע, ולפרוס אותן על פרק זמן ארוך יותר.

הוועדה קראה לערוץ להקפיד על שידור תוכניות נוספות מסוגה עילית. לאחרונה הודיעו בערוץ 10 על תחילת צילומי סדרת המקור "אלנבי", המבוססת על ספרו של גדי טאוב, והוועדה הדגישה כי על הערוץ יהיה להתאים את שעת השידור שלה לסיווגה, בהתאם לתכנים.

בערוץ 10 בחרו שלא להגיב הערב לדברים, עם ההודעה על השקת "אלנבי" בשבוע שעבר מסרו בנושא התוכן המשודר "אמנם עוד לא יצאנו לגמרי מהמשבר, אבל אנחנו בהחלט חוזרים כבר לעבודה בכל הקשור לתכנים מסוגה עילית".

בתוך כך, הוועדה לאיתור דירקטורים לחברות החדשות של הערוצים המסחריים החליטה להמליץ למועצה למנות לדירקטוריון חדשות ערוץ 10 את דן אלמן במקום אלי אלאלוף שפרש מהדירקטוריון. מינויו יובא לאישור מועצת הרשות השנייה. יעקב שחם, יו"ר הוועדה, מסר בהודעת הרשות השנייה: "אין לי ספק שהכישורים וניסיונו הרב של מר אלמן יסייעו רבות לדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 10 לעמוד באתגרים העומדים בפניו בימים אלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully