וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל שטייניץ: "השידור הציבורי הוא נכס למדינת ישראל"

22.2.2012 / 10:51

שר האוצר אישר סופית את מתווה הרפורמה ברשות השידור ובירך עליה: "השידור הציבורי הוא נכס גם לתרבות ולדמוקרטיה"

שר האוצר, יובל שטייניץ, מברך הבוקר (רביעי) על אישור מתווה הרפורמה ברשות השידור אשר אושר אמש ועל ההסכמות אליהן הגיעו ברשות השידור מול לשכת ראש הממשלה ומשרד האוצר. "רשות השידור יוצאת לדרך חדשה תוך התייעלות, התחדשות והשבחת השידור הציבורי לטובת אזרחי ישראל", מסר בהודעת משרד האוצר. "השידור הציבורי הוא נכס למדינת ישראל, לתרבות ולדמוקרטיה. אני שמח על התגייסות כל הגורמים - ממשרד ראש הממשלה, רשות השידור ומשרד האוצר", אמר שטייניץ – שהעניק הבוקר אישור סופי למתווה ומימון מלא שלו.

סוגיית מימון הרפורמה היתה נדבך עיקרי במחלוקות לקראת מימושה. באופן ראשוני, היתה אמורה המדינה לממן את הרפורמה הן על ידי הלוואות והן מענקים, אולם הבנקים שהיו אמורים להעביר את הכספים הללו סירבו לכך וההצעה החלופית הייתה לממן את הפער הנדרש, בשווי 350 מיליון שקלים, על ידי העלאת האגרה. וועדת הכלכלה וחבריה דחו באופן גורף הצעה זו ולשכת ראש הממשלה הודיעה על הוזלה באגרת רשות השידור.

לאחר התייעצות עם הממונה על התקציבים והחשבת הכללית במשרד האוצר, החליט שטייניץ לאשר לרשות הלוואה נוספת על סך 300 מיליון ש"ח, שתינתן תמורת העברת נכסי הנדל"ן של הרשות לידי אגף החשב הכללי באוצר, אשר יהיה אחראי להשבחתם ומכירתם. מדובר בעיקר בבניין שערי צדק הישן באזור קריית הממשלה בירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully