וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תוכנית חיסכון": נועה אורון מצטרפת לצוות התוכנית

26.2.2012 / 15:51

אורון, עד כה מגישת "חדר הנתונים" במהדורות החדשות המקומיות של HOT, תצטרף לתוכנית הכלכלית של חברת החדשות

רכש חדש ל"תוכנית חיסכון" של חברת החדשות: נועה אורון, עד לאחרונה כתבת בחדשות המקומיות של HOT, צפויה להצטרף במהלך החודש הבא לצוות התוכנית. אורון תחליף בתפקיד את לירן דנש שהודיעה בתחילת החודש על עזיבתה. נועה אורון הגישה את "חדר הנתונים" במהדורות החדשות המקומיות של HOT בצפון ובדרום ושימשה ככתבת מהדורת גוש דן. בעבר שימשה גם ככתבת במעריב.

אורון מצטרפת למינוי נוסף בחברת החדשות שמקורו בחדשות המקומיות של HOT: לפני מספר חודשים עברה דוריה למפל, שהגישה את מהדורת גוש דן של חדשות HOT במרכז, לשמש כמגישת מבזקים בחברת החדשות.

לפני מספר חודשים שונה הפורמט של "תוכנית חיסכון" והתכנית התארכה. בחצי השנה האחרונה עלה ממוצא הרייטינג שלה בעשרות אחוזים לעומת הממוצע בתקופה המקבילה של השנה הקודמת. בשבוע לפני האחרון עמד הממוצע השבועי של התכנית על 15.5%, ונתון ממוצע דומה קיבלה גם בשבוע הקודם.

דליה בודינגר, מנכ"ל החדשות המקומיות, אמרה היום כי "בשנה האחרונה, מאז שההפקה עברה לידי 'קודה תקשורת' קלטנו בכל המהדורות עשרות עובדים צעירים ומוכשרים ואני בטוחה שבמסגרת ההכשרה שהם עוברים במקומיות יפתחו להם דלתות בכל המערכות המובילות בישראל".

גורם בחברת החדשות אישר את הפרטים. את תגובתה של אורון לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully