וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת ו-ynet נפרדות

29.2.2012 / 14:24

לאחר שלוש שנים החליטה זכיינית ערוץ 2 על סיום שיתוף הפעולה עם האתר מבית קבוצת ידיעות ויציאה לדרך עצמאית. עם זאת, חלק מהתכנים יישארו ב-ynet

סוף לשיתוף הפעולה בין זכיינית ערוץ 2 רשת לבין ynet. החל ממחר יעלה לאוויר אתר חדש ועצמאי לרשת תחת הכתובת www.reshet.tv. כחלק מהיערכות הזכיינית למעבר לאתר עצמאי עובתה בשנתיים האחרונות מחלקת הדיגיטל של הזכיינית.

שיתוף הפעולה בין רשת לבין ynet נחתם לפני שלוש שנים, כאשר סגרה הזכיינית את האתר העצמאי שלה והעבירה לתוך ynet את כל תכני הווידאו שלה. במקביל, חתמו באתר מבית קבוצת ידיעות על הסכם אל מול חברת הכבלים HOT ובכך חיזקו את מערך תכני הווידאו של האתר באופן משמעותי. היום הודיעו ברשת על "שינוי של מודל שיתוף הפעולה" בין הגופים. "ynet הייתה, ותמשיך להיות האכסניה של חלק מתכני רשת", מסרו, אולם לא פירטו כמה מהיקף התכנים יישאר ב- ynet ואם יועלו אליו התכניות מובילות של הזכיינית כמו The Voice, מצב האומה והמירוץ למיליון, או רק תכני חברת החדשות אשר לרשת מחצית מהאחזקות בה.

"ההחלטה של רשת לצאת לדרך עצמאית היא תולדה של שינויים שהתרחשו ברשת ובמחלקת התוכן של החברה במהלך השנתיים האחרונות, אסטרטגיה הדוגלת בריבוי מסכים וסנכרון מלא המאפשר לצופה חווית צפייה ומעורבות גבוהה בתכני רשת", נמסר מהזכיינית.

בתקופה האחרונה חיזקו ברשת את הפצת תכני הווידאו שלהם באמצעות הערוץ של הזכיינית ביוטיוב. לערוץ של רשת באתר הווידאו יש עשרות אלפי מנויים, ועד היום נרשמו בו כ-77.6 מיליון צפיות בסך הכל. בחודש הקודם הפכו תכני הזכיינית לנצפים ביותר בישראל עם כ-16 מיליון צפיות במהלך ינואר לבדו.

"מדובר במכה לא קטנה עבור ynet", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם באתר. "לאחרונה היו לרשת תכניות מאוד חזקות כמו המירוץ למיליון" ועכשיו the voice והן עשו טראפיק יפה מאוד לצד הקידום שלהם בהומפייג'".

לפני שלושה שבועות החלו ב-ynet בשיתוף פעולה עם האתר TVland – פורטל המאפשר צפייה בתכני וידאו מקוונים של צדדים שלישיים. כך למשל מפנה האתר בין היתר גם לתכניות של הזכיינית קשת, הנמצאת מזה כשנתיים בסכסוך עם קבוצת ידיעות תקשורת. ב-ynet מבהירים כי שיתוף הפעולה עם TVland לא נעשה במטרה להחליף את תכני רשת, ובכל מקרה תכנים של הזכיינית יישארו באתר.

"רשת רוצים לפעול באמצעות אתר משלהם שיספק תכנים לכל הפלטפורמות, דבר שהם לא יכלו לעשות עד עכשיו", אומר לוואלה! ברנז'ה גורם המעורה בפרטים. " הסכם הבלעדיות עם ynet היה מאוד הדוק, והוא הגביל את רשת מלחתום על הסכמי שיתוף פעולה בתחום התוכן עם גופים אחרים. יוטיוב היה אמנם קצת מחוץ לתחום, אבל חוץ מזה הם לא יכלו למנף את התכנים שלהם כפי שהם רצו", אומר הגורם.

מ-ynet נמסר בתגובה: "שיתוף הפעולה עם רשת הגיע למיצוי, אנו מאחלים להם בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • רשת
  • ynet

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully