וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלי צה"ל לאשכנזי: "התנהלותך מבזה ומכפישה את התחנה"

5.3.2012 / 8:33

מנהלת החדשות בתחנה, גלית אלטשטיין, השיבה במכתב חריף לרמטכ"ל לשעבר, כי הכתב טל לב-רם ימשיך לסקר את פרשת הרפז: "נשקול כיצד לפעול תוך בחינת הנזק שנגרם לכתב ולתחנה"

מנהלת מחלקת החדשות של גלי-צה"ל, גלית אלטשטיין, יצאה להגנת הכתב הצבאי של התחנה, טל לב-רם, בעקבות דרישתו של הרמטכ"ל לשעבר גבי אשכנזי למנוע מלב-רם לסקר את פרשת "מסמך הרפז". כפי שפורסם אמש בוואלה! ברנז'ה, אשכנזי טען כי לב-רם מנוע מסיקור הפרשה כיוון ששימש נציג דובר צה"ל בפיקוד דרום בתקופה בה גלנט היה אלוף הפיקוד, ולכן הוא "בעל עניין אישי" לטובתו של גלנט. את טענות אלה מכנים בתחנה הצבאית "חסרות כל בסיס".

"גלי צה"ל מוחה בתוקף על האישומים החריפים והחד-משמעיים כלפי טל לב-רם, תוך שימוש בקביעה כי יש לו עניין אישי בפרשה", כתבה אלטשטיין במכתב שהעבירה לעו"ד שרון קליינמן, המייצגת את אשכנזי. "מדובר באישומים פוגעניים, משוללי כל יסוד או בסיס, המכפישים את טל לב רם ואת שמו הטוב באופן אישי וכן הפוגעים במוניטין וביושרה של גלי צה"ל ללא כל הצדקה. גלי צה"ל דורשת בתוקף כי תחדלו משימוש באמירות מסוג זה כלפי כתבנו לאלתר", כתבה.

אלטשטיין הבהירה כי הנהלת התחנה בחנה בעבר את סוגיית תפקידו הקודם בצה"ל של לב-רם והחליטה כי אין בה כדי להשפיע לרעה על אופן סיקרו את הפרשה, כפי שטוען אשכנזי. " לאחר בחינת כל ההיבטים והמשמעויות הוחלט שלב-רם ימשיך בסיקור הפרשה", כתבה אלטשטיין, "וזאת משום שאין בהיסטוריה התעסוקתית שלו כדי לפגוע במקצועיות העיתונאית שלו וביכולתו לבצע את המשימה, תוך עמידה בכל קריטריון אתי ועיתונאי ללא דופי או משוא פנים".

במכתבה התייחסה ראש מחלקת החדשות גם לפרסום אמש בוואלה! ברנז'ה, וציינה כי בעקבות הפרסום בכוונת התחנה לשקול צעדים אל מול משרד עורכי-הדין של אשכנזי בגין הכפשת התחנה. "הדלפת מכתבך לאתרי אינטרנט ולעיתונאים נוספים שחוזרים ומצטטים טענות אלה, הינה התנהלות מבזה המכפישה את גל"צ וגורמת נזק רב למעורבים", כתבה אלטשטיין והוסיפה: "אשר על כן, גל"צ תשקול כיצד לפעול תוך בחינת הנזק שנגרם לכתב באופן אישי ולתחנה, כתוצאה מהטענות השקריות שהועלו".

"גלי צה"ל פועלת כל העת במקצועיות תוך הקפדה על פרסום הוגן, מדויק ומאוזן, וכך פעלה גם במקרה הזה", חתמה את פנייתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully