וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: אחרי 4 שנים, ה-Marker Week ו"שישי" יאוחדו

12.4.2012 / 12:53

לוואלה! ברנז'ה נודע כי מוסף סוף השבוע היוצא לאור מדי יום חמישי, יאוחד עם מהדורת שישי המורחבת של TheMarker ועם מוסף הנדל"ן של העיתון. המהלך ייצא לפועל כבר בשבוע הבא

נמשך מהלך איחוד המוספים בקבוצת "הארץ" כחלק מהקיצוצים בקבוצה: מוסף סוף השבוע Marker Week היוצא לאור מדי יום חמישי, יאוחד עם מהדורת שישי למהדורה אחת. המהלך ייצא לפועל כבר החל מיום שישי הבא.

עוד נודע לוואלה! ברנז'ה כי בשלב זה הפעילות התחקירית והמערכתית של העיתון תמשיך במתכונתה הנוכחית.

כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה בשבוע שעבר, בתום חג הפסח מתכננת הנהלת קבוצת "הארץ" להוציא לפועל מהלך של איחוד מוספים בעיתוני הקבוצה. אמש (רביעי) כינסה עורכת Marker Week, ענת ג'ורג'י, את חברי המערכת והודיעה להם כי החל משבוע הבא יאוחדו המוסף ומהדורת יום שישי המורחבת של העיתון ולתוכם יאוחד גם מוסף הנדל"ן. המוסף הושק בתחילת שנת 2008, ובימים אלה הוא מציין ארבע שנים לצאתו לאור.

החשש העיקרי במערכת העיתון הוא כי איחוד המוספים הוא שלב ראשון לקראת מהלך של פיטורי עובדים, בדומה למה שנעשה עם מוסף הספורט של העיתון שאוחד לתוך עמודי החדשות תוך קיצוץ בכח האדם המערכת וצמצום משמעותי בהיקפה. מערכת TheMarker Week נחשבת לגדולה יחסית מבחינת כמות העורכים, הכתבים והמעצבים הגרפיים הפועלים בה. בשלב זה לא הודיעה ההנהלה על משמעויות המהלך במובנים של כח אדם, ובוועד העובדים אף פנו אל ההנהלה והתריעו בפני מהלך פיטורים שלא בתיאום עמם.

במערכת TheMarker Week סרבו להגיב. גורם ב"הארץ" אישר את הפרטים.

david_a@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully