וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירית לינור על רקע תקיפת פעיל השמאל: "אוכלים קצת כאפות, לא נורא"

16.4.2012 / 13:29

זעם על התבטאויותיה של עירית לינור בתוכניתה בגל"צ, על רקע תקיפת הסמח"ט את פעיל השמאל אתמול. שלום עכשיו: "מעניין מה תהיה תגובתה של לינור אם היא זאת שתחטוף כאפה"

זעם בחוגי שמאל וברשתות החברתיות בעקבות התבטאויותיה של עירית לינור הבוקר (שני) בתוכניתה "המילה האחרונה" בגלי צה"ל, זאת על רקע אירוע התקיפה של סא"ל שלום אייזנר את פעיל השמאל הדני.

בהתייחס לפעיל, אמרה לינור כי "כל אותם אנשים שרוצים לפתור בעיות שאין להם מושג בהן בגלל שהם נולדו וימותו אנטישמיים...מגיעים לכאן לקייטנה אתגרית. הם לא הולכים לעשות את זה בסוריה ובאירן כי הם יודעים ששם יירו בהם".

בהמשך ציינה לינור כי "אני רוצה לשלוח מכאן לשלום אייזנר שהוא לא צריך להוכיח שהוא (פעיל השמאל) שבר שתי אצבעות. זו חבורת אנטישמיים שבאו להיות צדיקים על חשבוננו. מזמן אנשים הבינו שלא מדובר בפעילי שלום, אלא פעילי שמאל. מה יודע המפגין על החיים שלו. מדובר במכות, אוכלים קצת כאפות, לא נורא".

"לינור ממשיכה להשתמש בבמה שניתנה לה על מנת להוציא אגרסיות אלימות ולהצדיק שימוש בלתי סביר בכוח", אמר מזכ"ל שלום עכשיו, יריב אופנהיימר. "מצער שקנה המידה של התנהגות מוסרית והולמת עבור עירית לינור נמצא בסוריה או באירן והיא מבקשת להשוות את הנעשה בשטחים דווקא לשם. ללא קשר לזהות המפגינים, שימוש באלימות על ידי קצין בכיר הוא בלתי לגיטימי ויש לגנותו באופן נחרץ. מעניין מה תהיה תגובתה של לינור אם היא זאת שתחטוף 'כאפה' משוטר או חייל במהלך ההפגנה".

"מזל שצה"ל לא פועל על פי המלצות הגברת לינור והשעה את הסא"ל המכה עד למיצוי החקירה", מסר בתגובה ח"כ ניצן הורוביץ (מרצ) בתגובה לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully