וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריה של דנית בראל ז"ל זועמים על חדשות 2: ריחמה על הדורס

18.4.2012 / 13:59

אמש התראיינה לכתבה של גלעד שלמור בחדשות 2 אמו של הנהג שדרס את בראל, שי קלדרון, אשר הורשע בגרימת מוות ברשלנות. שוש בראל הודיעה כי תפנה למועצת העיתונות בנושא

שוש בראל, אמא של הנערה דנית בראל ז"ל שנהרגה בתאונת אופנוע לפני כשלוש שנים – פנתה הבוקר (רביעי) למנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 2 אבי וייס וליו"ר רשות השנייה מנשה סמירה והביעה תרעומת על כתבה ששודרה אמש במהדורה המרכזית ובה דווח על תשעת חודשי המאסר שנגזרו על שי קלדרון, נהג האופנוע שהיה אחראי לתאונה.

בראל טוענת כי בכתבה שודרו פרטים שגויים בעניין השימוש בסמים על-ידי קלדרון שנמסרו לכתב ערוץ 2 גלעד שלמור על ידי אמו של קלדרון, וטוענת כי העובדות בנושא זה לא נבדקו. "נדהמתי לראות שמערכת חדשות ערוץ 2 נותנת במה לעבריינים שהורשעו בעבירה פלילית והודו בכך", כתבה בראל. "גלעד שלמור כתב בערוץ 2 שידר כתבה שבה נאמרו דברים מבלי לבדוק את העובדות: שי קלדרון הודה בבית המשפט שעישן סמים מסוג חשיש יותר מפעם אחת ולאורך תקופה, כל זאת נאמר ונכתב בפרוטוקול בית המשפט מיום 7.3.12 ועל כך הורשע".

"הכתבה הייתה מגמתית והציגה פן מרחם על פושע שהרג ברשלנותו ילדה בת 17", הוספה בראל". אני רואה בחומרה שחדשות ערוץ 2 משדרת כתבה כזו, נותנת במה לעבריינים, ולא מבקשת את התגובה שלנו בני המשפחה ההורים של דנית ז"ל ובמקביל את תגובת הפרקליטות". בראל ציינה במכתבה כי בכוונתה לבצע בדיקה משפטית של הסוגיה.

תגובת חדשות 2 לדברים טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully