וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האחים וורנר": HOT חייבת לנו עד 104 מיליון דולר עבור תוכן ששידרה

19.4.2012 / 17:22

"וורנר" הגישה לביהמ"ש בקליפורניה טענה לפיה HOT חייבת לה סכום שלא נכלל בתביעה המקורית אותה הגישה לפני עשור. HOT: "הדרישה מופרכת מיסודה"

עשר שנים חלפו מאז פרץ הסכסוך המשפטי בין חברת הכבלים HOT לבין ענקית ההפקות האמריקאית "האחים וורנר", ונראה כי ההליכים רחוקים מלהסתיים: לפני יומיים הגישה "וורנר" לבית המשפט בקליפורניה טענה חדשה לפיה HOT חייבת לה סכום של בין 3.2 מיליון דולר לבין 104 מיליון – סכום שלא נכלל בתביעה המקורית אותה הגישה בגין הפרת חוזה בנושא תוכן, בה הפסידה. ב-HOT מסרו כי הם "חולקים בתוקף על הטענות".

מקור הסכסוך בתחילת שנות ה-2000, אז קרסה חברת "תבל" ונכנסה להקפאת הליכים. חברת HOT, שאיגדה בתוכה את חברות הכבלים "ערוצי זהב", "תבל" ו"מתב" – נקלעה לחילוקי דעות עם "האחים וורנר" בנוגע להסכמי התוכן הישנים בנוגע לסרטים וסדרות בהפקת החברה ששודרו בישראל. בעקבות חילוקי הדעות עתרה "וורנר" לבית משפט בלוס אנג'לס אשר פסק בשנת 2005 כי HOT תשלם לה פיצויים על סך 21.7 מיליון דולר בגין הפרת הסכם רישיון השידורים. חברת הכבלים הגישה ערר על הפסיקה לבית הדין לערעורים – וזכתה בו שלוש שנים אחר כך. ערכאת הערעור הפכה את פסק הדין המקורי וקבעה כי HOT לא הפרה את ההסכם.

בתחילת החודש שעבר התקיים דיון מקדמי בבית המשפט המחוזי בלוס אנג'לס בשאלת התמורה על התקופה שלאחר ביטול ההסכם. במסגרת הדיון, בית המשפט המחוזי הורה לצדדים להגיש סיכומי טענות בכתב. לפני יומיים, קיבלו ב-HOT את סיכומי טענותיה של "וורנר", ונדהמו לגלות כי החברה טוענת, לראשונה, כי HOT חייבת לה סכום של של בין 3.2 מיליון דולר לבין 104 מיליון דולר עבור תוכן ששידרה החברה. מדובר בסכומים שוורנר לא דרשה בעבר במסגרת ההליכים המשפטיים, ובחברה כינו הבוקר את הדרישה "מופרכת מיסודה".

מחברת HOT מסרו בדיווחם לבורסה כי: "החברה לומדת את הטענות של וורנר כפי שעולות מסיכומי טענותיה, ובהסתמך בין היתר, על התייעצויות ראשוניות עם יועציה המשפטיים. החברה חולקת בתוקף על הטענות החדשות, הן מכח טענות פרוצדוראליות והן לעצם גופן של הטענות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully