וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקום אסף מצנע: שלומית אברהם מונתה לעורכת mako

29.4.2012 / 16:00

אברהם ערכה עד עתה את עמודי החדשות של האתר, ולפני כן את התכניות "מה קורה" ו"אנשים" של הזכיינית; בנוסף, זיו רוזן מונה לתפקיד משנה למנכ?ל mako יובל נתן

סבב מינויים בmako, אתר זכיינית ערוץ 2 "קשת": שלומית אברהם שערכה עד עתה את עמודי החדשות מונתה לתפקיד העורכת הראשית של האתר במקומו של אסף מצנע שפרש מתפקידו לאחר שש שנים בחברה.

אברהם (38) הצטרפה לקשת לפני חמש שנים במהלכן פיתחה את התכניות "מה קורה" ו"אנשים" ושימשה כעורכת הראשית שלהן. לפני כן ערכה במשך כשש שנים את רצועת האקטואליה "חמש עם" ו-"שש עם" בחברת החדשות של ערוץ 2, שם שימשה גם כמנהלת פיתוח. בין השנים 2001-2004 שימשה במקביל גם כדוברת החברה. ?שלומית משלבת יכולות מוכחות בתחום האקטואליה, הבנה טלוויזיונית וכשרון ניהולי", מסר יובל נתן, המנהל והעורך הראשי של mako. "כולי תקווה שסט הכישורים הזה יוביל את התוכן של mako למקומות אליהם אנו מכוונים?.

עוד הודיעו הבוקר בקשת על מינויו של זיו רוזן לתפקיד משנה למנכ?ל mako. רוזן שימש עד לאחרונה כמשנה למנכ?ל לוגיה, ואת התפקיד החדש הוא ימלא במקביל לרוית אלמוג. מנהל הפיתוח העסקי של האתר נועם ברגלסון, יקודם לתפקיד מנהל האסטרטגיה העסקית של הזכיינית קשת. סגנית עורך האתר רוני נוי מונתה לתפקיד מנהלת מחלקת קרוס מדיה.

עוד נודע לאחרונה כי הדס ריבק, עורכת וואלה! ברנז'ה לשעבר. מונתה לתפקיד הפרשנית הפוליטית של האתר. לפני שלושה חודשים השיק האתר את מגזין סוף השבוע שלו תחת השם "m".

יובל נתן ייחס את השינויים הפרסונליים להרחבת היקף פעילותו של האתר והוסיף: "מדובר בשינוי מהותי של המבנה הניהולי והארגוני ב-mako שמטרתו ייעול תהליכי עבודה וניהול, ובעיקר התאמה של המבנה להיקף פעילויות הקיימות והעתידיות של mako, היקף ומגוון שלא העזנו לדמיין כשיצאנו להרפתקה המרתקת הזאת לפני שלוש שנים וחצי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully