וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ועדת האיתור למנהל הערוץ הראשון התכנסה: אף מועמד לא נבחר לתפקיד

6.5.2012 / 22:23

למרות החיסיון החל על הליכי הוועדה, לוואלה! ברנז'ה נודע כי אחד המועמדים המובילים לתפקיד היה ניצן חן, שיסיים בקרוב את תפקידו כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין

ועדת האיתור לתפקיד מנהל הערוץ הראשון התכנסה הערב (ראשון) לראשונה מאז הוחלט לסיים את תפקידו של משה מצליח, אולם אף מועמד לא נבחר לתפקיד. הוועדה החליטה להתכנס שוב במועד מאוחר יותר, וכעת עומד הזמן בו מתקיימים ההליכים למציאת מנהל לערוץ על יותר משנה שלמה.

למרות החיסיון אשר חל על הליכי הוועדה, לוואלה! ברנז'ה נודע על זהותם של שניים מהמועמדים שעמדו בפני הוועדה: אחד המועמדים לתפקיד היה ניצן חן, יו"ר מועצת הכבלים והלוויין – אולם הוא הסיר את מועמדותו זמן קצר בטרם התכנסה הוועדה. חן מסיים בימים אלה את תפקידו כיו"ר מועצת הכבלים והלוויין לאחר קדנציה של ארבע שנים בתפקיד, ובמשרד התקשורת פועלת וועדה לאיתור מחליף עבורו. חן שימש במשך שנים רבות ככתב וכעורך בערוץ הראשון, ומסגרת תפקידיו ברשות השידור מילא את תפקיד מנהל חטיבת החדשות של הערוץ. עתה כאמור החליט חן שלא לשוב לרשות השידור.

עוד נודע כי מועמד נוסף לתפקיד אליו פנתה ועדת האיתור הוא הבמאי והמפיק נפתלי גליקסברג, לשעבר יו"ר פורום היוצרים הדוקומנטריים. בעבר עלה גם שמו של גדי סוקניק כמועמד לתפקיד, אולם הוא הכחיש כי נעשתה אליו פנייה בנושא.

ועדת האיתור למנהל הערוץ הראשון קמה לאחר ששני מכרזים שהוציאה הרשות לתפקיד לא הביאו גם הם לבחירה באף מועמד. כיום ממלא את התפקיד משה מצליח, המחזיק בו כמינוי בפועל – מינוי שהוארך שלוש פעמים מאז אמור היה מצליח לסיים את תפקידו. בסוף השנה שעברה החליט הוועד המנהל של הרשות שלא להמשיך את העסקתו של מצליח ולהוציא מכרזים לתפקיד.

המכרז הראשון לתפקיד התקיים לפני כשנה והוא היה מכרז פנימי, אולם אף אחד מהמתמודדים מתוך הרשות לא נבחר לתפקיד. לקראת סוף השנה שעברה פרסמה רשות השידור מכרז פתוח אליו נגשו תשעה מתמודדים, אולם גם מבניהם לא נבחר אף מתמודד. בשלב זה הוחלט על הקמת וועדת האיתור אשר עסקה, בין היתר, בפנייה יזומה למועמדים.

בראש וועדת האיתור למנהל הערוץ הראשון עומד יו"ר רשות השידור ד"ר אמיר גילת וחברים בה מנכ"ל הרשות יוני בן מנחם, המשנה ליו"ר אסתי אפלבאום וחברי מליאת רשות השידור יעקב בורובסקי, גאולה אבידן, יואב הורביץ, לנה קריינדלין ויעקב נווה. כמו כן חברים בוועדה שני נציגים של אגודת העיתונאים בירושלים - יאיר שטרן ואליעזר יערי.

ניצן חן ונפתלי גליקסברג סרבו להתייחס לדברים. תגובת רשות השידור טרם התקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully